Percutian Idaman Saya Dan Suami

09:52

Assalamualaikum...


Setiap orang mesti ada percutian idaman.


Tak kisah lah nak bercuti kat mana sekali pun dalam atau luar negara.


Hari ni kami nak kongsikan salah satu destinasi percutian idaman saya dan suami.


Kami merancang nak ke Kota Kinabalu sebagai percutian seterusnya kami.


Hati ni memanglah rasa tak sabar sangat-sangat tau!



ha.. meh saya kogsi tempat best kat Kota Kinabalu.. mesti korang teruja macam saya!



Tamu Gaya Street




Pasar Filipina





Lok Kawi Wildlife Park






Masjid Likas





Rumah Terbalik 






Kinabalu Park






Kundasang War Memorial







Desa Dairy Farm





Tagal Sungai Moroli Di Kampung Luanti






Ladang Teh








Jom cuti-cuti Malaysia dan merancang percutian anda!



Sebelum pergi bercuti tu, jangan lupa bekalkan sekali supplement. Yelahh mana tahu tetiba demam kan!


Supplement yang anda boleh bawa semasa travel ialah:


Vivix Shaklee
Nutriferon Shaklee
B-Complex Shaklee
Ostematrix Shaklee
Vitalea Shaklee
Omega Guard
Vitamin C
ESP Shaklee
Performance Drinks.



Untuk dapatkan semua supplement di atas, hubungi lah saya!




Haniza
0135131481
ID: 1065866
EMAIL : umiadamfaris@gmail.com
FB/IG: Haniza Hani


You Might Also Like

0 comments