Kerja Part Time Sebelum Raya

23:51

Assalamualaikum....



Gambar - google




Saja nak bagitau PKNS Shah Alam dan GM Klang dah start sale raya !


Salenya memang rambang mata. Kalau tengok dalam gambar yang saya google tu kan, memang macam tu lah setiap tahun.


Saya pun ada ke PKNS nak beli barang untuk raya. Mak ai! ramai macam ni. nak shopping pun berlaga tangan. Tu cukup baik berlaga tangan, kalau berlaga punggung??

Ops...


Namunnnn.....

Baju budak pun dah tak main bawah RM 50. Tak main lah bawah RM50. Semuanya dah RM50 ke atas! Kalau baju yang comel-comel tah-tah boleh cecah ke RM100.00.


Baju kurung dan baju melayu dewasa sudah semestinya atas RM100. Sory naik lori lah nak dapat bawah RM100.00.


Mungkin dihujung2 Ramadhan nanti harga boleh turun lagi. Tapi itu pun ikut nasib. Kalau ada pun baju yang tinggal tah-tah tak menepati citarasa kita.


Tapi bila ada duit dan masa, kita settle awal-awal sikitlah. Supaya tak bersesak dengan orang nanti. Macam saya kan, dah anak 2 ni mestilah nak settle kan awal. Sebabnya tak berdaya nak kejar anak dan tak berdaya nak melalui kesesakkan manusia.


Ya Allah, PKNS dan GM Klang tu macam sardin ok kalau time puasa tu. Dasyat tak dasyat. Kalau korang rasa kan, tahun ni kononnya nak beli lambat-lambat konon nak rasa suasana raya korang pergilah ke dua shopping komplex ni okey.


Tapi sebelum raya ni mestilah nak tambah duit poketkan. Supaya tak kekeringan poket selepas raya nanti.

Kalau rasa raya tahun ni nak pakai baju harga RM 2 3 ratus ke atas, kena lah buat side income. Masyuukkk sikit. Jadi bolehlah bergaya sakan masa raya nanti.


So kalau rasa nak tambah duit poket, boleh join saya okey. Saya anytime on untuk ajar anda buat side income. Buat sampai jadi tau!


Jom kita buat projek tambah duit raya ok.



Tak apalah, biar lambat asal dapat !

Hubungi saya:

Haniza
0135131481
ID: 1065866
EMAIL : umiadamfaris@gmail.com

FB/IG: Haniza Hani


You Might Also Like

0 comments