Jana Pendapatan Dengan Group Shaklee Memang Meletop

10:14

Assalamualaikum....





Hari ini saya nak kongsikan mengapa anda perlu join saya untuk buat bisnes shaklee.


Kenapa BISNES SHAKLEE DGN GROUP "MELETOPP" best???




1. SAYA AKAN AJAR ANDA BUAT MARKETING

Anda hanya perlu buat saja. Jika anda rajin ikut apa yang diajar, anda akan nampak hasil yang ohsem setiap hari. Yang penting ICU = ikut cakap upline.




2. MARKETING SECARA ONLINE

Tidak perlu keluar rumah untuk promote barang dan menjual. Kalau ada order dari customer terus pos dari website.




3. PULANGAN TUNAI BERGANDA

✅ untung runcit (12%-25%)
✅ bonus bulanan (up to 21%)




4. BONUS BERGANDA

✅ bonus dari jualan
✅ bonus kereta



Bonus yang akan diterima setiap bulan... 

kalau UV lebih dari 3000uv, of couse lah bonus lagi banyak okei... 




5. FREE VVIP TRIP & UMRAH 6 BINTANG

Sudahlah semuanya ditanggung, boleh  bawa pasangan, ibu, bapa, anak2, adik-beradik, wow sangat!

Anda taknak? Saya tak rugi apa-apa. Saya hanya sudi membimbing mereka yang mahu mengubah kehidupan dan tidak lagi hanya senyum melihat orang lain sambil nangis di bucu katil....

Anda nak? Cepat2 PM saya. Saya dah tak sabar nak bimbing anda ke puncak jaya!




Ohh ya...


Kelebihan bisnes shaklee:

  1. Modal permulaan sangat rendah - rm65 seumur hidup
  2. Bisnes model yang baik dan patuh syariah
  3. Untung retail dan bonus setiap buan
  4. Bimbingan dan support group yang baik
  5. Boleh dijalankan secara separuh masa
  6. Peluang pendapatan tiada had, bergantung pada usaha sendiri
  7. Peluang membantu mereka yang ingin mencari sumber pendapatan
  8. Dapat membantu tambah baik kesihatan pelanggan
  9. Ada bisnes group terbesar dari group yang sangat hebat
  10. Berada di bawah group besar shaklee yang sangat hebat
  11. Bisnes secara online atau offline - diberi tunjuk ajar


Haniza
0135131481
ID: 1065866
EMAIL : umiadamfaris@gmail.com

FB/IG: Haniza Hani

You Might Also Like

0 comments