Promosi Shaklee Bulan Oktober 2016

09:23

Assalamualaikum...

Setiap bulan ada saja produk yang shaklee promosikan. Tak pernah miss setiap bulan. Begitu juga bulan ni. Bulan 10 atau bulan Oktober 2016.

Pada bulan October ni Shaklee mempromosikan OMEGA GUARD. Vitamin kegemaran anak-anak saya dan kami suami isteri.

Promosinya begini BELI 6 BOTOL OMEGA GUARD PERCUMA 1 BOTOL OMEGA GUARD. Beli 6 ni boleh kongsi-kongsi satu family.. dengan kawan-kawan... sebab kena beli banyak sangat kebaikan OMEGA GUARD ni yang kawan-kawan kena ambik tahu..

Lagi satu, andainya kawan-kawan pembaca rasa banyak sangat, dan hanya ada sorang jer kawan yang nak beli, kawan-kawan boleh beli 2 botol. Eh beli 2 botol tak dapat percuma 1 botol tapi dapat diskaun 5% dari pembelian 2 botol tu.





Saya kongsi sikit kisah cinta kami sekeluarga pada OMEGA GUARD ni...


Pada mulanya kami ambil OMEGA GUARD ni, sebab anak kami Adam. Masa tu, dialah the only one anak kami sebelum saya disahkan hamil. Saya menyusu badan. Kami memang hantar Adam kat taska rumah.

Taska rumah berbeza dengan rumah pengasuh, kalau taska rumah ni dorang mengasuhkan ramai budak. Dekat 15 orang.

Masa tu, Adam baru je lagi kami hantar pergi ke rumah pengasuh, setiap kali balik, ada kahak. berkahak je dia. dan kadang tu selsema. Kesian betul, nak tidur pun susah. Yeah sebab berkahak kan..

Disebabkan saya guna produk shaklee masa tu, saya terus google kalau-kalau ada produk yang boleh bantu redakan batuk, kahak dan selsema dia. Saya makan, dan Adam dapat khasiatnya dari susu, sebab dia menyusu badan.

Ajaibnya vitamin semula jadi ni kan...

Pertama kali saya makan, Adam batuk-batuk dan bersin terus keluar hingus hijau. Legalah sikit batuk dan berkahak dia tu. Kalau tidak, nak tidur pun dia susah. Dan nak bernafas pun susah.

Lepas consume Omega Guard 3 hari, batuk dan selsema Adam pun reda. Lega saya rasa.

Sejak itu, untuk pastikan yang Adam sentiasa imun Adam sentiasa kuat, saya makan Omega Guard setiap hari.. Yalah, hantar anak kat pengasuh, kat rumah okay jer sihat, tapi bila balik rumah, terus jadi balik. Geramlahkan. Kat rumah pengasuhkan, budak-budak ni main ikut suka dorang je. Cium-cium peluk-peluk...

Dari saya tengok anak saya susah nak bernafas masa tidur dan tidur berbunyi, baik saya bagi kuat badan dia untuk melawan semua virus. Bestkan?

Tapi... perubahan pulak kat susu saya. Susu jadi makin pekat dan banyak. Siapa tak hepy kan???

Masa Adam, susu saya banyak jugak, sekali pam boleh dapat 6 oz. sesuai dengan demand Adam. tinggi jugak demand dia. sehari saya kena kumpul 20 oz.. sebab Adam minum 4 oz kat rumah pengasuh. Jenuh saya kena kejar 20 oz.

Tapi... yang saya perasan, susu saya makin banyak. Kadang boleh dapat 10 oz. 10 oz ni kedua-dua side. Saya pam tak lama. Sekejap sahaja. 5 minit 1 side. Sebab kat office saya terlalu sibuk. Sibuk dengan kerja. Jadi nak curi-curi masa ni, memang susah.

oh.. saya guna pam, medela harmony. best gila.. lembut sangat-sangat.

waktu malam, kalau saya tak bangun pam, basahlah baju. walaupun Adam menyusu sentiasa, tapi baju tetap basah.

bila saya consume ESP, ALFALFA dan OMEGA GUARD, susu makin lama makin bertambah. Sampai ada satu ketika, peti ais rumah kami penuh. Pening nak sangat masa tu. Yelah tak de tempat nak letak makanan basah.

Dan, suami ada masalah sinus, bagi jugak kat suami. Alhamdulilah makin pulih.

Waktu pertama kali consume Omega tu, Adam baru 4 bulan. Sebab saya baru lepas pantangkan masa tu.

Sejak hari tu, Adam jarang dapat batuk, selsema dan demam. Kalau demam pun 1 malam sahaja. Itu pun sebab dia nak tumbuh gigi.

Omega Guard sangat sesuai untuk anak yang ada: 


  • eczema
  • batuk
  • demam
  • selsema
  • astma
  • kurang selera makan
  • suka makan gula-gula
  • anak malas nak belajar
  • anak selalu tak sihat sejak hantar ke rumah pengasuh
  • berkahak
  • alahan atau alergik pada persekitaran


Kalau golongan dewasa, sesuai sangat untuk mereka yang,
  • ada kolestrol
  • kencing manis
  • darah tinggi
  • berat badan berlebihan / obesiti
  • senggugut / PMS
  • astma
  • demam
  • batuk
  • kurang daya ingatan
  • Alergik atau alahan
  • imun rendah
  • dan banyak lagi...


makan omega guard ni bukan saya sahaja mengakui keberkesanannya... pengguna lain pon sama. selain anak-anak, golongan dewasa pun mengakui yang omega guard ni sangat berkesan dengan masaah kesihatan mereka.

testimoni omega guard





















Omega Guard bersama Alfalfa selama seminggu, guess what dapat turun 1.5kg! sapa nak bagi!






Jangan tunggu lagi. Pastikan OMEGA GUARD ni sentiasa ada kat rumah..

Hubungi saya untuk dapatkannya.


Pengedar Shaklee Anda,
Haniza
0135131481
ID: 1065866

You Might Also Like

0 comments