Set Menyusu Paling Meletop Di Malaysia

09:24




Ada tak anak kita menangis semasa menyusu? Betul ke anak menangis tu tanda tak cukup susu? Emm betul ke???

Tak.. anak yang baru lahir tu baru nak kenal dunia. Jadi janganlah fikir yang mereka ni tak cukup susu...

Saya sendiri masa anak pertama ingat yang anak saya asyik menangis sebab susu tak cukjp, tapi bila baca pasal penyusuan baru saya paham yang anak ni cuma nak kita pegang dan belum selesa dengan suasana baru.

Masa menyusu Adam sampai 1 tahun 5 bulan, saya consume set menyusu shaklee premium. Waktu tu saya betul-betul nak menyusukan anak saya. Padahal bila Adam dah 6 bulan macam tu, saya disahkan mengandung. Tapi dalam dok mengandung pun masih menyusukan Adam. Tapi bila usia dia 1 tahun 5 bulan, dia dah tak nak menyusu badan. Tak nak tandem dengan adik dia. 

Alhamdulillah...saya teruskan niat suci saya untuk menyusukan Ammar pula sampai 2 tahun 5 bulan. Insyaallah... 

Ammar sekarang 2 tahun 3 bulan. Berbaki 2 bulan. Suami saya cakap bagi saja selagi dia nak. Alhamdulillah... susu masih cukup. Saya pulak dah tak bekerja sekarang, jadi direct teruslah susukan Ammar.

Saya ingat saya jer yang banyak susu badan lepas consume set menyusu Shaklee ni. Rupanya ramai lagi ibu-ibu yang menyusukan anak dapat faedah yang sama. 

Susu mereka banyak, sampai tak muat peti!! Tapi bukan je banyak malahan dapat jugak manfaat lain. Jom ikuti kisah mereka..


Testimoni Set Menyusu Shaklee




































Set Menyusu Premium Shaklee


♡ Esp shaklee
♡ Vitalea Shaklee
♡ Omega Guard Shaklee
♡ Ostematrix shaklee
♡ B-complex shaklee
♡ Alfalfa Shaklee
♡ Vitamin C shaklee


Tips banyakkam susu badan

  • Pam dan menyusu bayi sekerapnya
  • Minum air suam lebih 3 liter
  • Jaga supply vs demands
  • Bangun malam/ pam tengah malam
  • Buat power pumping
  • Amalkan supplement shaklee iaitu Set Menyusu Shaklee


Percayalah... rezeki Allah yang bagi.. sentiasalah berdoa, dan berzikir serta baca Alquran. Supaya niat kita untuk menyusukan anak selama 2 tahun tu diberkati dan di makbulkan.


Semoga memberi manfaat kepada ibu-ibu semua 
♡♡♡♡♡♡♡


Untuk dapatkan set menyusu ni, hubungi saya

Pengedar shaklee anda,
Haniza
0135131481


You Might Also Like

0 comments