Sakit Lutut Mak Sembuh Dengan Vivix Shaklee

10:20


Semua orang sayang mak... Alhamdulillah... mak cakap lepas habis sebotol Vivix, sakit lutut mak makin sembuh. Siapa tak gembirakan???





mak cakap, yalah, takkan sebotol boleh sembuhkan, kena lah minum lagi. ternyata vivix sangat memang membatu.

Bukan mak saya saja tau... mak kawan-kawan saya jugak... okay... baca ya testimoni di bawah...





















Bila mak kat kampung sihat, kita pun hepy kan... kita ni dahlah duduk jauh dengan mak, kalau mak tak sihat mesti kita risau kan. 

Jom tonton dulu video ni....



Namanya Ida Khairani...

sama macam saya... sakit punggung dan sakit belakang... dan sama jugak macam saya menyusu mengiring setiap masa dan sakit tangan...  Alhamdulillah... sembuh...



Set Sakit Lutut dan Tulang

Jika mak atau saudara mara ada sakit lutut atau sakit tulang belakang, atau sakit pinggang, bolehlah ambil set ini. selain VIVIX, set ini jugak terdiri daripada:

  • VIVIX SHAKLEE
  • ADVANCED JOINT HEALTH TABLET (AJHT)
  • OSTEMATRIX 
  • COLLAGEN POWDER SHAKLEE


Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan set ini. Sangat bagus mengambil kesemuanya tapi jika ada masalah bajet, boleh hubungi saya. Saya akan cadangkan mengikut bajet anda.


Semoga perkongsian kali ini memberi manfaat yang sangat bermakna buat anda semua!



Pengedar Shaklee Anda,
Haniza
0135131481

#tsunamishaklee





You Might Also Like

0 comments