Saya Suka Produk Shaklee

01:05

Assalamualaikum

Ya Allah dah lama rasanya blog saya ni Tak di update blog.

Upline saya mommy lyna always pesan update blog update blog. Dan semua side line semua pesan update blog update blog.


Baiklah saya update lah ni..




Ni lah hasil tangkapan saya Kat hq shaklee tadi. Bagaikan setiap minggu saya akan kesini. Kalau saya Tak pergi, suami akan pergi. Begitulah..


Hari ini saya daftar ahli baru. Alhamdulillah downline saya kebanyakkan berhampiran dengan rumah saya. Maksudnya di sijangkang, telok panglima garang, Klang Banting. Hihi...



Saya suka sangat-sangat hantar terus kepada customer. Atau cod. Sebabnya saya boleh nampak emosi mereka. Sedangkan kalau saya hanya hubungi menggunakan wasap atau call Tak nampak muka. Jadi saya lebih suka jumpa.


Alhamdulillah saya sentiasa berkongsi suka dan sayangnya saya dengan bisnes shaklee dan produk shaklee.


Saya dah guna hampir kesemua produk shaklee alhamdulillah setakat ini saya sangat-sangat berpuasa hati.


Alhamdulillah berkenalan dengan shaklee pada tahun 2013 hingga 2019. Alhamdulillah Allah temukan dengan produk yang terbaik Dan selamat ini.







Sibuknya saya packing barang sebab nak hantar cod Kat jalan merak bt9 Dan jalan Aman sijangkang.  Hihi  kredit untuk pengambil gambar iatu si abang 🤗


Kami kena cepat harini sebab nak hantar si abang ke kelas taekwondo malam Ni. Patutnya adik pun masuk. Tapi hmm adik main-main je belajar taekwondo. Saya kecewa juga. Tapi apakan daya!




Jalan merak batu 9👆


Jalan Aman sijangkang ☝️



Selesai cod, saya Tak sempat dah nak masak makan malam. Hanya sempan pesan Kat kedai depan rumah hehe...


Tinggallah saya Dan si adik dirumah. Bosan betul. Tapi alhamdulillah adik rileks je mewarna hihi...


Hari ini dalam sejarah tahun ini saya dapat downline 2019. Alhamdulillah



Semuanya kerja Allah. Kita buat yang termampu jelah..


Wasap saya kalau anda nak saya cod shaklee di rumah anda!


HANIZA
0135131481



You Might Also Like

0 comments