Orang Bijak Akan Grab VIvix Shaklee Bulan Ini

02:29


Assalamualaikum semuanya!

Kali ini entry Saya Akan berkisarkan tentang promosi vivix Shaklee yang Saya raaa langsung Tak masuk akal Harganya Ni!


Actually Saya rasa rugi pulak kalau Tak kongsi dengan anda berita best Ni!


Nak tahu ke Tak nak???


Mestilah nak kan??


Nahhh Saya up dulu gambar Ni supaya anda rasa ha??? Biar betul???







Ha...ssekarang percaya tak gais???


Promosi VIvix Shaklee Ni dah start sejak 15hb Dec 2018 sampai 28 Feb 2019.




Korang rasa berapa percent Shaklee bagi untuk 2 botol VIvix shaklee Ni???


Ini kategori starter set! Shaklee bagi harga diskaun 10% untuk 2 botol VIvix Ni khas untuk you guys yang belum pernah mendaftar sebagai ahli sebelum Ni!



Inilah pertama Kali Shaklee bagi harga 2 botol VIVIX Shaklee semurah ini. Sebelum Ni Paling murah 5% !!


Macam Tak percaya Kan??!!


Kalau anda, tengah survey harga lah, atau nak beli Tak nak beli ala yang Ada rasa 50-50 tu lah! Ha...baik beli bulan Ni.


Vivix ni memang sangat-sangat sesuai untuk semua peringkat umur!


Ok Saya nak cerita sikitlah pasal harga Ni!


Nak Tau Tak VIvix Ni kalau harga biasa 2 botol berapa RM???

1 botol VIvix rm475.00
2 botol VIvix rm950.00


Kalau 2 botol VIVIX Ni selalunya Saya bagi terus harga ahli. Rm780.00 untuk 2 botol!


Kadang-kadang Shaklee baik hati, dorang akan buat promosi Vivix ni. Dorang Akan bagi diskaun 5% untuk 2 botol!  Dapatlah harga rm722.00.


Lebih murah Kan kalau Ada promosi!


Tapi bulan Ni punya harga yang Tak masuk akal tu!!! Beli 2 botol VIvix starter pack Ni dapat diskaun 10%. Shaklee dengan baik hatinya bagi uv /point penuh untuk 2 set!


Anda tahu Tak apa yang anda dapat bila beli starter pack VIvix Ni??


- dapat 2 botol Vivix sudah tentu!
- dapat Percuma keahlian.yuran ahli rm65 Tak payah bayar! Percuma!
- dapat Percuma POS! Tak payah bayar POS!
- dapat uv / point penuh!
- dapat bonus. Cash! Bulan depan Tau. Means kalau beli bulan Jan 2019, dapat 14hb Feb 2019.
- Percuma cooler bag VIvix tu.



Starter pack Ni bukanlah yang packing kecik-kecik atau yang botol kecik2 punya. No!! Tak ok! Ini real Vivix sebotol!


Ha...sebab itu jugaklah tajuk entry Saya Kali ini. Orang yang Bijak  Akan grab Vivix 2 botol bulan ini tanpa was-was! Anda lah yang sangat-sangat Bijak tu!

😘😘😘😘😘😘



Anda boleh Wasap Saya untuk dapatkan Vivix promosi ini.

Click Wasap ni 👇👇👇

www.wasap.my/60135131481



Sehingga berjumpa lagi di entry yang lain
😍😍😍😍

You Might Also Like

0 comments