Jerawat Bernanah Teruk Hilang Selepas 3 Bulan

18:06


Bukan senang nak hilangkan jerawat yang sangat teruk yang sampai keluar nanah.




sumber: google





Al kisah sahabat baik saya di sekolah dahulu tiba-tiba hubungi saya. Sebenarnya kami dah lama tak berhubung. Sebab saya hilang no nya dan dia tidak pula hubungi saya. hehe


Tapi.... gaya wassap nya saya sangat-sangat kenali.


Pada mulanya, dia bertanya, bagaimana nak hilangkan jerawat di mukanya kerana, jerawat yang ada langsung tak nak kecut dan hilang jauh sekali.


Dia bercerita yang dia sangat menyesal kerana salah memilih produk di pasaran yang tumbuh bagaikan cendawan. Dia juga menyesal tidak mendengar nasihat saya dahulu untuk tidak menggunakan produk sebarangan di muka.


Kawan saya juga cerita, sejak menjadi seorang guru, dia banyak berpanas kerana kerap ke padang setiap petang dan membawa anak-anak murid bersukan sekitar sekolah di Perak. Di sebabkan kerap sangat berpanas, menyebabkan mukanya menjadi sunburn seluruh muka dan jerawat mula tumbuh dengan subur.

Setiap bulan dia akan ke facial untuk menyelesaikan masalah jerawatnya. Dan dia ada juga ke klinik pakar kulit tapi hasilnya hampeh... jerawat langsun tak nak kecut dan hilang.


Akhirnya dia berputus asa... Duit gajinya habis kerana muka yang teruk itu. Dan yang paling saya kesian, dia tidak dapat memakai tudung dengan betul semasa ke sekolah kerana pedih sangat kesan jerawatnya.


Dia bertekad untuk hubungi saya. untuk mencuba vitamin shaklee.


Dengan berbekalkan modal RM200.00 kerana bajetnya sudah kurang, saya syorkan padanya ALFALFA L dan VITAMIN C SHAKLEE.







Apa yang saya syorkan ini sudah tentu sesuai untuk dirinya kerana mukanya yang begitu sudah tentulah toksin sudah berada di muka. ALFALFA sangat membantu beliau dan VITAMIN C membantu mengecutkan dan mencerahka kulitnya...



Semasa hari raya aidilfitri yang lepas, saya sempat berkunjung kerumahnya. Dan melihat sendiri wajahnya yang telah mula licin dan bebas dari jerawat.



Alhamdulillah 😘



Apa yang saya syorkan sudah semestinya takkan  lari dari bajet anda.


Dan saya akan guide untuk anda supaya anda miliki wajah yang kembali licin dan cerah.


Mereka Yang telah berjaya 😘














Hubungi saya

Haniza
0135131481










You Might Also Like

2 comments