Cara Menghilangkan Jerawat Yang Cepat

20:35

Assalamualaikum....

Hari ini saya nak berkongsi cerita mengenai set shaklee Yang menjadi set Yang hots sale saya.


Ramai orang Tak tahu Yang badan dia banyak toksin. Yelah toksin bukannya cerita kalau dia dok ada Dalam badan. Sampaikan Kat muka ada toksin.


Contoh muka Yang ada toksin ialah jerawat terlampau subur keluar sampai Yang bernanah tu. Ha..Yang tu memang toksin banyak sungguh.


Saya bersyukurlah muka saya jerawat memang susah nak naik.


Tapi.....


Customer saya, memang ramai Yang mukanya jerawat terukkk Sangat. Subur Sangat tumbuh Kat muka orang.


Produk hilangkan jerawat


Kalau jerawat Yang banyak Sangat, saya akan selitkan produk shaklee Yang 1 no iaitu Alfalfa. 

Saya takkan selit botol kecik. Mesti ambik alfalfa LARGE (L).





Mesti detoks dengan Alfalfa Dan jangan mimpi beli alfalfa saiz kecik dengan saya hihi...


Bila Kita dah detoks dengan Alfalfa, amalkan jugak vitamin c Yang boleh kawal jerawat tu. 




Vitamin c boleh bantu bukan sekadar kawal jerawat Yang keluar, malahan mencerahkan kulit Dan hasilkan kulit muka Yang baru. Ala ala kolagen gitu...


Adakalanya jerawat Yang banyak Sangat keluar ni disebabkan oleh alahan makanan seperti seafood. 

Alfalfa Dan vitamin c melawan alahan tersebut.


Bila Kita dah detoks Dan kawal jerawat Kita, mestilah jerawat Kita malu nak keluar. Lepas tu Kita pudarkan bekas-bekas jerawat Dan muluskan kembali muka kita.


Macam Mana? 


Dengan ambik esp shaklee setiap pagi 😍




Ambik esp setiap pagi bukan sahaja boleh membantu Kita kawal jerawat, tapi boleh bantu mencerahkan kulit, member tenaga Yang luar biasa, dan kenyang lebih lama.

Bila Kita kenyang lama, jadi Tak adalah Kita asyik nak makan makanan penyebab masalah jerawat. Seperti jajan.


Kemudian ambik juga vitamin e shaklee untuk melengkapkan proses untuk mencantikkan kulit..




Jangan tangguh lagi untuk hilangkan jerawat, mencerahkan kulit, kawal jerawat keluar. 


Lihat mereka Yang dah berjaya...anda patut kagum dengan mereka... 😘


Testimoni set Cantik shaklee














Cepat-cepat hubungi saya untuk dapatkan ketiga-tiga produk ini.


Wasap 0135131481

Haniza




You Might Also Like

6 comments

  1. saya ada masalah jerawat sangat teruk masa dulu..sampai parut belambak hitam-hitam muka..tp mmg sgt berbeza lepas makan vitamin shaklee.. jerawat timbul pun cepat je kacut..😊

    ReplyDelete
  2. ESP memang terbaik tau, kulit jadi lembap dan jerawat cepat kecut :)

    ReplyDelete
  3. pernah dengar shaklee ni, tapi tak berani lagi nak cuba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena cuba cik kaella.��
      Best produk shaklee. Produk terbaik��

      Delete