Tips Turunkan Berat Badan Dengan Cepat

23:27



Assalamualaikum....


Kali ini saya nak kongsikan tentang seorang sahabat yang berjaya turunkan berat badannya sebanyak 20kg dalam masa 2 bulan... hebatnya!!!


Produk apa yang dia guna sampai turun dengan begitu cepat???


Sudah tentulah dia turun dengan VIVIX SHAKLEE....


Ha....kan saya dah kata yang vivx shaklee sangat-sangat berkesan!







Bagaimana Vivix membantu untuk menurunkan berat badan?



















Hubungi saya untuk dapatkan promosi VIVIX SHAKLEE pada bulan ini...


HANIZA
0135131481


Saya juga menawarkan perkhidmatan untuk COD barangan shaklee di kawasan yang berdekatan dengan saya.


Kawasan COD:

  • TELUK PANGLIMA GARANG
  • SIJANGKANG
  • BANTING
  • KLANG
  • BUKIT TINGGI
  • SHAH ALAM
  • KUALA LANGAT
  • PENDAMAR
  • PANDAMARAN
  • PULAU INDAH
  • NORTHPORT
  • PORT KLANG
  • TELUK GONG
  • JENJAROM


You Might Also Like

0 comments