Cara Merawat Gout Dengan Makanan Tambahan

17:33



Assalamualaikum....



Alhamdulillah keluarga saya bebas dari gout ni, Tapi dalam legasi haji Tahir iaitu atok saya, yang menderita sakit gout ni ialah atok saya dan pak cik saya iaitu anaknya.


Ya Allah kesiannya pada atok dan pak cik saya. Kalau sakit menyerang, memang menderita lah mereka berdua hari tu. Sakit tahap tersentuh dengan selimut pun rasa bisa!!

Saya kalau tiba masa nak bermanja dengan atok, time dia di serang gout, memang atok tak bagi sentuh dia pun! sakit katanya. Kadang tu saya nak belai kaki atok. Tu pon atok tak bagi. Lebih baik tengok sahaja atok cakap.


Kalau dulu, gout ni akan jadi kat mereka yang berusia dalam 40 tahun ke atas. Tapi sekarang, yang berumur 20 tahun ke atas pun dah menderita gout ni! Sekarang penyakit dah tak kira usia dan tak kira siapa anda!


Mari kita berkenalan dulu dengan penyakit gout ni.


Apakah itu gout?


Gout ialah berpunca dari badan terlebih asid urik. Maksudnya badan kita terlebih asid urik. Ia akan menyerang beberapa bahagian sendi kita. Di bahagian pergelangan ibu jari kaki, buku lali, lutut. 










Asid urik adalah bahan kumuhan berasal daripada sejenis protein yang dipanggil purin. Bagi penghidap gout, asid urik yang berlebihan tidak dibuang dan berkumpul didalam sendi. Badan kita membuang bahan kumuhan ini melalui air kencing (urin).


Cara menghilangkan gout


Anda boleh menghilangkan gout dengan Set Gout Shaklee


Setakat hari ini, kesemua pelanggan berpuas hati setelah mengamalkan vivix shaklee sebagai inisiatif yang boleh membantu menyembuhkan sakit gout.



Bagaimana Set Gout Shaklee boleh membantu merawat gout?


Ha... macam mana set gout shaklee boleh membantu anda untuk merawat masalah gout anda? sebelum tu kita baca dulu apa supplement yang ada dalam set gout ini.



Apakah supplement yang dicadangkan untuk pesakit gout?


Vivix Shaklee


Vivix shaklee melindungi DNA, memperbaiki DNA, memberi impak positif kepada pengawalan genetik, menggalakkan pembentukkan mitochindra didalam sel, melambatkan pembentukkan protein AGE yang menyebabkan kerosakan sel.







Alfalfa 


Menyingkirkan toksin secara perlahan dari badan. Pengambilan Alfalfa memerlukan pesakit mengambil air yang banyak untuk tujuan detoks.


Omega Guard


Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoij (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui didalam ikan laut dalam. Kedua-dua asid ini dipercayai mampu mengurangkan keradangan pada sendi pesakit.

DHA dan EPA ada dalam Omega guard shaklee..



Performance Drink


Bagi memastikan tubuh pesakit sendiri mempunyai kadungan air dan gula yang mencukupi agar tidak berlakunya dehydration.


Betul Ke Set Gout Shaklee boleh membantu menghilangkan gout?


Insyallah... dengan pengambilan yang berterusan tanpa skip, Insyallah masaah gout anda akan selesai. Buktinya... dari testimoni di bawah, telah membantu mereka yang ada masalah gout.



Testimoni Gout Shaklee

















Untuk dapatkan set gout, anda bolehlah menghubungi saya...


Dengan pembelian set gout ini, 


  • vivix shaklee
  • alfalfa shaklee
  • omega guard shaklee
  • performance drinks

Anda akan dapat:

  • percuma konsultasi
  • percuma tips menghilangkan masalah gout


Hubungi saya ya


Haniza
0135131481



Saya juga menawarkan perkhidmatan untuk COD barangan shaklee di kawasan yang berdekatan dengan saya.


Kawasan COD:

  • TELUK PANGLIMA GARANG
  • SIJANGKANG
  • BANTING
  • KLANG
  • BUKIT TINGGI
  • SHAH ALAM
  • KUALA LANGAT
  • PENDAMAR
  • PANDAMARAN
  • PULAU INDAH
  • NORTHPORT
  • PORT KLANG
  • TELUK GONG
  • JENJAROM


You Might Also Like

3 comments

  1. Banyak dah saya dengar tentang kebaikan vivx ni. Boleh la saya suggestkan pada ayah saya. Terima kasih atas artikel yang berguna ini.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Memang terbaik vivix ni.

    ReplyDelete