Jatuh Cinta Pandang Pertama Dengan Se Mug Teh

12:01



Beberapa hari yang lepas, saya ada kongsikan tentang kisah saya dengan se MUG teh kan? Sebenarnya itulah pertama kali saya minum CINCH TEA. Agaknya kalau Master masa kelas FLY tu tak bagi kat saya, mungkin saya tak rasa kehebatannya.

Betul tak???


Saya kalau saya suka, saya akan cerita banyak kali. Sebab saya memang suka. Haha

Janganlah marah ye. Yang peliknya kesedapan CINCH TEA ni terbawa-bawa sampai ke mimpi. Haah betul. Mimpi minum lagi. haha


Saya nak kongsikan di sini kebaikaikan CINCH TEA Shaklee kepada kawan-kawan semua.




Kebaikan CINCH TEA Shaklee:


Cinch tea ni bukanlah hanya teh yang sedap sahaja tapi ia membantu menaikkan metabolisme badan kita. Selain itu, ianya juga bagus untuk memberi tenaga kepada kita sepanjang hari. 

Dan yang saya kagum tu, sebelum saya minum saya terasa sangatlah down, lemau, mengantuk dan rasa nak tidur sahaja, tapi bila saya minum saya rasa macam segar sangat dan bertenaga.

Emm ni rahsia tau!

Sebenarnya, saya menanggis jugak waktu tu mengenangkan diri yang suka tangguh kerja. Saya lah kan, kalau menanggis, lepas menanggis tu mesti mengantuk dan nak tidur. haha memang peel saya macam tu. Tapi lepas tak rasa pulak nak tidur. haha

Banyak kebaikannya. Nak-nak bulan puasa ni. Mesti kita letih selalu kan. Jadi kita kena ada sesuatu supaya kita boleh lebih bertenaga.

Cinch Tea ni, kalau kita minum kita akan bertenaga sampai rasa nak tidur pun tak pelah.. Lepas ni jela tido.


Sebelum pergi terawih kan, perkena dulu secawan CINCH TEA ni. Sedap. Boleh buat panas atau sejuk. Kalau nak bubuh lemon pon sedap. Jadilah ice lemon tea, atau suka letak halia jadilah ginger tea.




Ramuan yang ada dalam CINCH TEA SHAKLEE.





Matcha Green Tea Powder

  • energy booster
  • antioksidan yang sangat tinggi
  • metabolisme booster
  • bakar lebih kalori

Tauria

  • lebih bertenaga
  • menggalakkan metabolisma
  • larutkan lemak
  • membantu menghasilkan otot tanpa lemak

White Tea

  • menghalang penghasilan lemak tidak perlu
  • membakar lemak-lemak berlebihan
  • meningkatkan metabolisme
  • khasiatnya melebihi khasiat teh hijau

Rooibos Red Tea

  • Tumbuhan herba dari Afrika yang dikenali sebagai THE MIRACLE TEA atau LONG LIFE TEA
  • agen detox yang kuat
  • mearutkan lemak
  • meninggikan kadar metabolisme iaitu pembakaran lemak

Red Tea

  • Salah satu antioksidan yang dijumpai dalam teh merah yang dikenali sebagai polifenol
  • pejuang kanser yang kuat 
  • polifenol membantu kerosakkan badan akibat dari rasikal bebas
  • merupakan antioksidan yang begitu kuat dan dikaji sebagai pencegah kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang tumor dari merebak.



Siapa yang perlukan CINCH TEA ini???



Tentulah mereka yang nak diri mereka sentiasa bertenaga sepanjang hari.


jemput tonton video:


Hubungi saya untuk dapatkannya.


Haniza 
0135131481
ID: 1065866

You Might Also Like

0 comments