4 Ramuan Semulajadi Vivix Shaklee

06:30



Hari ini saya nak kongsikan tentang 4 RAMUAN utama VIVIX SHAKLEE


4 Ramuan Utama Vivix Shaklee




1) Anggur Muscadine 


Anggur muscadine merupakan satu-satunya jenis angur liar yang mempunyai 20 pasang kromosom (anggur lain ade 19 jer) yang tumbuh hanya di kawasan Southeastern, United States.

Cuaca dekat kawasan Southeastern tu sangatlah dasyat! Dan tak boleh di jangka! Jadi untuk bertahan dalam cuaca yang dasyat macam ni, anggur muscadine mesti tumbuh dengan lebih besar, lebih kuat dan mempunyai kulit yang lebih tebal berbanding anggur-anggur biasa yang berada di pasaran.

Disebabkan oleh pasangan kromosom yang lebih ini, telah menyebabkan anggur muscadine ini memberi banyak manfaat yang lebih tinggi terhadap sistem imun badan dan kaya dengan antioksidan.

Anggur yang hebat ini jugak mempunyai ciri-ciri anti-kanser, menyokong kesihatan jantung dan mengawal kandungan dalam darah.



2) Polyganum Cuspidatum


Akar polyganum cuspidatum mempunyai manfaat sebagai agen anti-kemurungan, anti-kanser, merendahkan tekanan darah, meredahkan kolestrol, melambatkan penuaan dan meningkatkan tenaga.


3) Lobak Ungu


Lobak ungu juga adalah ramuan utama di dalam vivix shaklee. Ia berfungsi untuk detox hati, anti kanser, antioksidan, meredakan keradangan, inflammation dan juga menyokong kesihatan jantung.


4) European Elderberry


Dengan adanya European Elderberry dalam ramuan vivix shaklee ia sangat baik untuk anti bakteria, anti kuman, anti radang, kesihatan sendi dan penglihatan.


Hebatkan ramuan vivix shaklee ini?

Haaa... nak tahu tak?? 

Harga sebiji anggur muscadine ni bersamaan RM100.00 sebijik tau. Ishkkk tak tak tahulah pulak berapa harga 3 ramuan yang lain. Mewahkan ramuan vivix ni. Dahlah susah nak dapat!

Harga sebotol vivix shaklee ni cuma RM475.00 sahaja. Tak yah bayar postage! Free of charges!

Suka tak??? Dan vivix ni boleh tahan hampir 2 bulan tau.

Ramai orang berebut beli VIVIX SHAKLEE ni sebab harga kesihatan dorang lebih mahal. Setiap hari ada jer orang dok order dan beli. 

Vivix Shaklee ni bukannya kena makan banyak sangat! Cuma sesudu kecik je pun sehari. Rasanya sedapppp!!!!


Okey..

meh nak tunjuk beberapa testimoni mereka yang berjaya sembuh dengan vivix. Testimoni kali ini untuk pelbagai penyakit yang berjaya sembuh dengan VIVIX SHAKLEE.


Bell's palsy /  kayap



Diabetes / Kencing Manis




STROK / STROKE




TIROID




STROKE / DARAH TINGGI / KOLESTROL




Berhenti Merokok / Stop smoking







Banyak lagi testimoni pengguna vivix shaklee ni. Dah baca kan? Terbukti sangat-sangat yang vivix shaklee ni mampu menyembuhkan pelbagai penyakit.


Anda nak order??

Boleh sesangat. 

Wassap saya sekarang:

Haniza
0135131481
ID: 1065866


Atau.... click icon ni untuk order...






You Might Also Like

0 comments