Vitamin Shaklee Yang Pertama Kali Saya Cuba

03:29



Lepas saya pantang Adam, saya sengaja ambik cuti dalam 2 minggu macam tu tanpa gaji. Ambik cuti tu untuk buat stok susu. Alhamdulillah, susu saya banyak tapi saya tak reti nak manage susu-susu tu.

Bila masuk kerja, saya jadi kecewa bila bos lama saya tukar department. Jadi, saya kena berdepan dengan seorang bos yang sangat skema setiap hari. Dia buat macam-macam perubahan kat department saya. Okay saya ikut walaupun terpaksa.

Penat, letih semua ada. Dan yang paling best, balik jer rumah terus rasa nak lena. Lepas mandi, solat, makan, solat dan mesti tidur.

Bermulalah saya mengalami susu merudum.

Saya ni bukanlah orang yang suka makan ubat dan vitamin semua. Saya nak cari supplement yang boleh bagi saya tenaga dan dalam masa yang sama susu saya banyak.

Jadi saya google jelah dengan senang hati dekat opis. Terus call orang yang jual tu dan bagitahu masalah saya dan beli.

Saya beli dua jenis vitamin jer. ESP dan ALFALFA.

Tukang jual tu, guide saya cara makan semua dan Alhamdulillah... masa hari pertama makan Alfalfa dan minum ESP memang dah rasa kesannya.

Susu saya merudumkan, tapi lepas tu dapat balik 4 oz setiap kali pam. Alhamdulillah.

Lagi best bila saya sentiasa bertenaga. Siap buat power pumping lagi setiap malam. Dan 2 kali bangun malam untuk pam. Tu belum bangun menyusu setiap 2 jam. Dan yang paling best, bila Adam selalu berjaga malam. Umi jadi zombie!!!

Kelebihan ESP:


  1. Memberi tenaga kepada kita. Jadi boleh buat macam-macam kerja kat opis dan rumah.
  2. Susu lebih pekat dan berlemak. Jadi anak takdelah kerap nak susu.
  3. Kulit ni jadi gebu dan lebih puteh. Sampaikan staff cina bandingkan kulit dia dan saya. Lepas tu tanya macam mana boleh saya lebih pteh dari dia. hua hua hua
  4. Susu lebih banyak. Saya selalu basah baju dan selalu jadi bengkak susu.
  5. Rasa lebih kenyang. Kalau sebelumnya saya rasa asyik nak makan lepas menyusu dan pam. Sebab lapar sangat. Biasanya saya akan belasah biskut 4 segi kalau lapar.
Kelebihan ALFALFA:

  1. Memberi lebih-lebih lagi tenaga. Superb! Kalau tak makan sepuluh bijik setiap hari rasa lain macam.
  2. Susu lebih banyak dari biasa. Jadi boleh buat stok susu banyak-banyak kat rumah.
  3. Boleh jadi macam kacip fatimah! Mengetatkan miss V. wow!
  4. Badan jadi kurus. Sebab, melawaskan perut.
  5. Salah satu vitamin detox. 

Untuk dapatkan susu banyak kena ingat satu perkara iaitu supply vs demand. Selagi anak demand susu kita, selagi tu lah kita kena supply susu kita.


Testimoni:











Jangan tunggu lama-lama kalau rasa nak bertenaga dan susu melimpah ruah macam saya!

Hubungi saya:

Haniza
ID: 1065866
wassap/call/sms/telegram: 0135131481
email: umiadamfaris@gmal.com
fb: Haniza Hani
ig: Haniza Hani


You Might Also Like

0 comments