Pengedar Shaklee Sijangkang

00:57

Assalamualaikum

Hai semua!

Nama saya ialah Haniza. Saya adalah seorang pengedar Shaklee yang dikenali di Sijangkang.







Ramai customer Dan downline saya berada di Sijangkang..

Saya membuat penghantaran dari rumah ke rumah untuk customer yang ingin dapatkan produk Shaklee secara segera.

 Jika anda berada di Sijangkang atau dikawasan yang berdekatan dengan Sijangkang seperti Telok panglima garang, banting, kening baru, jalan kebun atau Jenjarom anda juga boleh dapatkan produk Shaklee dengan saya.



Anda juga boleh datang ke rumah saya untuk dapatkan produk Shaklee. Atau boleh dapatkan nya di Petron Sijangkang.


Saya juga membuat service selepas pembelian. Iaitu memberi khidmat nasihat dan cara untuk mengambil vitamin Shaklee sehingga mendapat kesan kesihatan yang optimum.



Jika anda berminat untuk mendaftar sebagai ahli, anda juga bolehlah hubungi saya. Jika anda ingin menjadi ahli dan buat bisnes Shaklee anda juga dialukan. Ini kerana bisnes Shaklee ini keuntungan dan bonus sangat lumayan!


Kita juga boleh berjanji temu atas urusan bisnes di Sijangkang. Insyaallah...


Wasap saya dengan click link dibawah untuk dapatkan produk Shaklee sekarang!

www.wasap.my/60135131481



You Might Also Like

0 comments