Anak Jadi Malu Dengan Orang Sekeliling Sebab Mak Perokok Tegar

14:24



Assalamualaikum....


Ikuti Kisah Puan Ina, bukan nama sebenar... Dia bantu mak dia yang kuat sangat merokok sampaikan dia naik malu dengan kawan-kawan dan keluarga suaminya.



Salam,,,, selamat pagi semua.... nak share satu story.....


Mmmm....segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan... mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi...bukannya rokok daun...tapi rokok Dunhill... Dulu memang rasa segan dengan kawan-kawan... dengan keluara bakal suami... tapi tu la... bila kita nasihat...orang tua ni bukannya nk dengar... keraplah mak sakit perut yang teruk, mungkin sebab organ dalaman dia dah tak berapa elok kot sebab sekarang umur dia dah 63 tahun...


tapi alhamdulillah...awal minggu lepas saya poskan vivix kat mak saya... tup tup mak call saya ....


jeng... jeng... jeng....


dia kata ubat apa yang saya bagi dia minum tu???

saya tanya kenapa??


Dia kata rokok terasa PAHIT MACAM HEMPEDU!!

Dia langsung tak boleh hisap rokok tu.


Saya kata itu lah ubat yang saya cari selama ini untuk dia...


Alhamdulillah....

Dah seminggu dia tak beli dan tak sentuh langsung rokok...


Dia cakap selera makan dia pun makin bertambah... ramai dah yang tegur cakap dia nampak berisi...


Alhamdulillah, syukur pada Allah... akhirnya saya jumpa supplement yang betul-betul sesuai untuk ibu saya...

Tak apa lah keluar duit banyak sikit pun...

IBU KITA SEORANG SAHAJA....


Selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat...

p/s... ada satu lagi cerita tentang testimoni VIVIX iaitu bapa mertua yang menderita KENCING MANIS.... pun ada perubahan yang sangat ketara,






Order Vivix untuk orang yang kita sayang sekarang....


Haniza
0135131481


Saya juga menawarkan perkhidmatan untuk COD barangan shaklee di kawasan yang berdekatan dengan saya.


Kawasan COD:


  • TELUK PANGLIMA GARANG
  • SIJANGKANG
  • BANTING
  • KLANG
  • BUKIT TINGGI
  • SHAH ALAM
  • KUALA LANGAT
  • PENDAMAR
  • PANDAMARAN
  • PULAU INDAH
  • NORTHPORT
  • PORT KLANG
  • TELUK GONG
  • JENJAROM


Bukan mak dia jer berhenti..... orang lain pun berhenti jugak lepas ambik vivix....


Testimoni berhenti merokok dengan vivix shaklee

















Tonton video ini agar anda lebih confident untuk order vivix..


Video berhenti merokok dengan vivix shaklee








Dah confident???


order kat no ni 0135131481




nak beli sendiri vivix?? click icon di bawah



You Might Also Like

1 comments

  1. ibubapa seorang perokok..wow..itu memang memalukam

    ReplyDelete