Mana Nak beli Shaklee?

09:56


Assalamualaikum....

saya haniza...




saya pengedar sah shaklee...

saya dah menggunakan produk shaklee dan menjualnya kepada pengguna sejak 3 tahun yang lepas. Alhamdulillah...sampai sekarang saya masih lagi pengguna tegar produk shaklee dan masih setia menjual produk shaklee.


jika anda sedang mencari produk shaklee, anda boleh menghubungi saya untuk dapatkannya...

penghantaran melalui pos untuk seluruh malaysia dan sabah serawak.


jka anda berada berdekatan dengan saya, dan nak saya cod, boleh jer...


kawasan cod sekitar selangor:


  • Klang 
  • bukit tinggi 
  • bandar botanic
  • gm klang
  • sri andalas, 
  • banting
  • bandar saujana putra
  • shah alam
  • sijangkang
  • teluk panglima garang
  • kuala langat
  • sri andalas
  • hospital klang
atau kawasan berhampiran dengan yang saya nyatakan di atas....



anda boleh hubungi saya untuk dapatkan apa sahaja produk shaklee.....


wassap

haniza

0135131481

You Might Also Like

0 comments