Bila Boleh Makan Set Berpantang Shaklee??

11:44


Kalau boleh, ibu-ibu yang sedang mencari set berpantang ni, order siap-siap set ni semasa mengandung. Sebabnya kita pun tak tahu bila kita akan melahirkan anak. Manalah tahu, kalau dah terberanak awal, baru lah kita menggelabah cari set berpantang.












Banyak  persoalan tentang set beberpantang shaklee ni.


Ibu-ibu suka tanyakan soalan seperti:



1. Bila boleh mula amalkan set berpantang?

2. Boleh tak makan set berpantang Shaklee dengan jamu?

3. Selepas habis berpantang, boleh makan lagi ke Set Berpantang Shaklee?

4. Sampai bila boleh makan Set Berpantang Shaklee ini?


Jadi inilah jawapan yang saya akan bagi kepada ibu-ibu semua....


1. Bila boleh makan??


Vitamin untuk set berpantang ni adalah makanan tambahan kepada badan kita. Sudah pasti badan kita banyak kekurangan dalam semua zat. Set berpantang Shaklee ni boleh di ambil sebaik sahaja melahirkan anak. Zinc complex boleh diambil sebaik sahaja melahirkan anak. Untuk proses sembuhkan luka, esp pulak boleh Di ambil sebaik sahaja ibu discharge dari labor room. Supaya cepat memberi tenaga.




2. Boleh tak makan set berpantang dengan jamu?


Jawapannya ialah BOLEH.

Tetapi set ini tidak boleh di ambil secara serentak. Ibu-ibu kena jarakkan pengambilan set ini dengan jamu. Ini kerana untuk mengelakkan komplikasi. Lagi pun ibu-ibu sangat tidak digalakkan untuk mengambil jamu, keran ianya panas dan takut terjejas penyusuan dan masalah anak yang menyusu.




3. Selepas habis berpantang, boleh makan lagi ke Set Berpantang Shaklee?


Vitamin berpantang ni terdiri daripada VITALEA, ESP, ALFALFA, OSTEMATRIX, B COMPLEX , VITAMIN C dan ZINC.  Jika ibu-ibu sedari yang vitamin ini untuk set ini tak beza mana dengan set penyusuan shaklee. Cumanya ada tambahan zinc complex.

Vitamin Zinc complex ni bagus diambil oleh ibu selepas berpantang pun. Sebabnya selain menyembuhkan luka, ia bagus untuk mengelakkan rambut gugur.



4. Sampai bila boleh makan Set Berpantang Shaklee ini?


Terpulang pada ibu, tak ada had masa. nak makan sepanjang tempoh penyusuan sangat-sangat digalakkan. Dan vitamin ini sangat penting untuk topup kekurangan nutrisi dalam badan kita.




Untuk maklumat lanjut berkaitan dengan SET BERPANTANG SHAKLEE, hubungi saya...


HANIZA

wassap  ~~~  0135131481

ID: 1065866






You Might Also Like

0 comments