Bukan Sekadar Luka Sembuh, Tapi Anggota Lain Juga

18:17


Assalamualaikum semua...

Hari ini cuaca baik, semalam macam nak hujan tapi tak jadi pulak. Hujan menyejukkan bumi. Alhamdulillah.

Sihat ke kawan-kawan hari ni? Saya doakan kawan-kawan semuanya sihat-sihat berlaka dan sentiasa berada di bawah lindungannya.

Tadi tengah dok kusyuk memasak bekal, tangan ni terluka terkena pisau pulak, Aduii pening sekejap sebab tak boleh tengok darah huhu..

Jadi sebelum sarapan tadi, saya siap-siap telan sebijik zinc complex Shaklee. Bukannya besar mana pun. Kecik aje dan berwarna puteh.

Masa saya mula-mula ambil zinc complex, waktu tu berpantang Doktor Ammar. Sebab saya beli Set Berpantang. Dalam Set Berpantang tu ada Zinc Complex. Masa tu, saya ingat hanya boleh sembuhkan luka jer. Rupa-rupanya!!!!

Okey nah... ni kebaikan Zinc Complex Shaklee -_*


Membantu normalkan jumlah minyak dan mengekalkan kulit yang sihat

Kalau korang ada masalah prostat, korang mesti amalkan 15mg zinc setiap hari beserta disiplin perubatan yang betul


Melindungi gangguan jangkitan kulat termasuk paru-paru dan konjunktivitis


Zinc adalah komponen hydroxyapatite yang membuat matriks tulang kuat dan keras.

Kekurangan zinc menyebabkan kalenjar prostat membengkak dan terdesah kepada kanser.

Zinc lebih baik dari penggunaan antibiotik untuk merawat masalah jerawat



Kekurangan zinc dalam badan boleh menyebabkan ekzema/ ectopic dermatitis


Membantu penghasilan insulin dan mengurangkan komplikasi diabetes


Okay dah tau kan kebaikan zinc complex ni? Cecepat order dengan saya.

Lupa saya nak cerita, luka terkena sudip panas saya hari tu, dah recover. Daging baru dah tumbuh. 

Dalam masa 2 hari luka dah pulih. *_*


Haniza
wassap/call/sms
0135131481
ID:1065866
umiadamfaris@gmail.com

ZINC COMPLEX BUKAN SEKADAR UNTUK SEMBUHKAN LUKA...




You Might Also Like

0 comments