Sakit Betul Mata Tengok Adira Putih Melepak

12:10


Assalamualaikum dan salam 1  Malaysia.

Bila Nampak kulit penyanyi Malaysia Adira, putih melepak kulit dia. Bukan takan muka, 1 badan putih. Sape tak nak kulit putih macam tu kan? Eh tapi tapi bukannya nak show kat orang or tayang-tayang badan kat orang luar kan.

Haruslah tayang perdana kat suami. Eee saya suka betul kalau suami puji. Kebang semangkuk hidung siap melayang-laying lagi badan.

Ha macam mana nak jadi putih melepak macam ni? Terutamanya mak-mak yang baru je lepas pantang. Mesti dan wajib ada kan tompok-tompok hitam dekat lengan lah, tengkuk lah, mata jadi hitam macam panda la.

Bukan susah mana pun nak putihkan ni. Sebab saya dah try dah. berkesan sangat kat saya yang alergik dan ade hitam-hitam kat tengkuk ni.

Saya ni alergik sikit sebenarnya. Gatal-gatal masa mengandung. Bila gatal hambik saya garu tahap gaban la. Eh rugi tau tak garu, dan saya pun dapat rugi jugak sebab dapatlah parut dari garu-garu tu.

Kat perut ni pun ada jugak parut. Apa orang putih cakap tu? Stretch mark. Ha betullah tu. Hitam betul tak suka.





Ha senang jer, meh nak ajar cara hilangkan kehitaman ni.

Tapi sebenarnya, dah ramai tahu akan hal ni. Eh tapi tahu sahaja tak beli dan guna apa kes? Rugi jer tahu info tapi tak beli kan?

Saya guna Vitamin C, Vitamin E dan yang saya sayangi ESP. Ini semua untuk memputihkan kulit saya supaya back to normal selepas berpantang.

Masa berpantang bukannya indah tapi tidaklah seburuk sangat. Sedang-sedang sahaja. Saya ambil ESP ni sebenarnya nak bagi sentiasa bertenaga dan kenyang. Sebab tak nak lah asyik makan je kan?

Tak sangka tak sangka tak sangka!!!!





Apa yang saya dapat???

Kulit putih, jerawat tak ada, muka kemerahan, kat tapak kaki ade merekah sikit tapi dah ok sebab recover dengan ESP. oh tak lupa juga stretchmark pon dah tak ada. Suami siap cakap, ohh dah nak hilang la stretchmark.

Saya ambil vitamin C dan vitamin E. kalau dulu mana boleh makan seafood sangat. Makan jer gatal 1 badan tapi sekarang, saya boleh makannya hamper setiap hari. Suka sangat. Saya ingat sebab saya alergik jer saya makan Vitamin C dan E rupanya kulit saya pun putih bersih. Makna kata terserlah keputihan kulit ku. Tapi mana boleh tunjuk! Sorry ye! :P


 
 


Pernah dengar tak orang cakap anak yang awak kendong tu deorang cakap tu adik korang?


Jangan segan sangat hubungi saya untuk order dengan saya sebab Insyallah dengan amalan yang berterusan kulit kusam, gatal-gatal korang boleh cover.

Kalau tak nak kulit macam mak jemah belakang rumah sebelah jiran dato tiri mak cik sebelah rumah atok belah opah korang punya jiran, hubungi saya segera.


Haniza
ID 1065866
0135131481


You Might Also Like

0 comments