Masalah Sakit Belakang Dan Sakit Pinggang Hilang Tanpa Ubat

22:41


Pengalaman sakit pinggang Dan belakang 






Masa bujang dulu selalu Ada masalah sakit belakang. Pernah jugak sampai Tak boleh berjalan Dan mc sampai 3 minggu. Semuanya gara-gara sakit belakang.


Bila dah kawin Dan Ada anak, saya ingat dah kawin Dan Ada anak 2 ni Tak sakit belakang.

Rupanya episod sakit belakang ni kembali. Sakitnya sampai betis rasa macam berais!!!

Belakang pun sakit, pinggang, pinggul Dan betis. Sebelah pulak tu. Kiri sahaja.


Bila sakit Dan Kita mc, effect performance pulak Kat office. Mulalah orang bercakap. Ambik mc 2 Hari. Walaupun jalan Tak berapa boleh sebab bila melangkah sakit sangat Kat belakang sampai betis. Tak Ada sesiapa tolong Masa tu. Nak pergi ambil paper Kat printer pun sakit.

Lagi sakit hati bila Ada staf yang cakap Kita sakit buat-buat Dan Tak sakit... Sedih betul Masa tu.


Saya Tak nak mc lama-lama, Tak nak sakit belakang mengganggu kerja saya.



Jadi....



Solusi saya ialah....


Saya amalkan Ostematrix Shaklee mega dose. Ambil b complex untuk saraf Dan ambil collagen Shaklee..










Alhamdulillah.... Saya mc dalam 2 hari kan... Dalam 5 Hari macam tu, beransur hilang!!!


Berbanding saya sakit Dan makan ubat tahan sakit. Lepas makan ubat, sakit kembali 😭 saya Tak nak lagi sakit teruk sampai Tak boleh jalan 😭


Nak-nak bila jadi #surirumahduitbanyak ni. Nak buat keje Dan nak jaga anak. Jadi saya kena consume betul-betul supaya Tak lagi sakit belakang macam dulu...


Kalau anda... Sama atau pernah jadi sakit belakang macam says atau sakit belakang macam saya boleh lah mencuba Ostematrix, b complex Dan collagen Shaklee...


Wassap saya untuk dapatkannya 😘

Haniza
0135131481

😊Tak Ada paksaan untuk mengambil kesemua set ini. Anda bolehlah mencuba Salah satunya.😊

#pengedarshakleeklang
#pengedarshakleebanting
#shakleeklang
#shakleebanting
#shakleemalaysia

You Might Also Like

0 comments