Tips Merawat Gastrik Paling Berkesan

22:53



Assalamualaikum...


Gastrik ni memang tak selesa kan... kadang sampai meringkuk badan menahan sakit perut. Memang tak boleh tahan langsung. 

Saya pernah ambik mc beberapa kali semasa kerja dahulu kerana terlalu sakit. Itupun sebab saya tak makan malam nya.. ha...bila tak makan masa makan malam, mulalah gastrik. Nak bangun pun tak boleh sebab sakit sangat!


Sejak kenal shaklee 3 tahun yang lalu, dah lama gastrik tak datang. Alhamdulillah...


Tips Merawat Gastrik


Saya ambil ESP Shaklee setiap pagi sebelum sarapan. Iaitu ketika selepas subuhkan... Ha...waktu tu memang elok sangat kalau nak minum esp.. 





click sini untuk mengetahui cara membancuh esp agar menjadi sedap dan menyelerakan!


RESEPI ESP <--- CLICK SINI




Tonton video ni dulu ye....









Untuk meyakinkan anda lagi... saya sertakan testimoni mereka yang ada masalah gastik sembuh selepas amalkan ESP Shaklee...



Testimoni Gastrik Sembuh dengan ESP:















Untuk mereka yang mengalami malahan perut kembung dan gastrik saya cadangkan agar anda menambahkan peppermint ginger complex dan ostematrix..


Dengn PGC akan membantu anda untuk membuang angin dan ostematrix membantu melancarkan proses membuang...


Saya rasa anda patut order 1 set gastrik ni... jangan sampai gastrik bertukar jadi ulser perut. Nauzubillahh...


Hubungi saya sekarang untuk dapatkan 1 set ya...


HANIZA
0135131481


Boleh jugak COD ~~~~~~~~~~ KAWASAN COD SAYAKAT SINI PUNSINI JUGAKSINI PUN SAMA






You Might Also Like

0 comments