Pengedar Shaklee Sijangkang, Telok Panglima Garang 0135131481

23:56

Assalamualaikum saya Haniza....

Saya tinggal di kampung Sijangkang Telok Panglima Garang 😘


Saya adalah seorang pengedar Shaklee Sijangkang yang setiap hari COD produk Shaklee sekitar Sijangkang dan Telok Panglima Garang.








Sebahagian produk Shaklee yang saya Cod setiap hari 😘




Saya adalah seorang pengedar Shaklee yang sangat aktif.

Setiap hari saya akan Cod produk Shaklee disekitar Sijangkang. Selain Cod di sekitar kampung Sijangkang ada juga Customer yang request untuk pickup di Petron Sijangkang atau SRA Sijangkang.

Ada juga Customer yang volunteer untuk datang ambil produk di rumah saya. Ha...senang kan 😘


Untuk dapatkan sebarang produk Shaklee secara Cod anda bolehlah hubungi saya segera. Ini kerana, lagi cepat lagi bagus. Cepat sihat kan...


Alhamdulillah stok produk Shaklee sentiasa ada di tangan. Jadi bila-bila masa sahaja anda boleh dapatkan produk Shaklee itu.









Stok yang sentiasa ada dan sentiasa licin dirumah 💕 alhamdulillah




Penghantaran terus ke pintu rumah 🚗💨



Hubungi saya untuk dapatkan produk Shaklee anda 😘

Haniza
0135131481
(Click sahaja di no telefon saya ya)


You Might Also Like

0 comments