Kaki Cramp Malam-Malam Semasa Mengandung, Apa Nak Buat?

18:00


Masa mengandungkan anak pertama, saya setiap malam cramp kaki, atau orang kata simpul mengkarung, atau simpul biawak. Setiap hari kaki saya cramp.


Saya tak tahan setiap malam macam tu. Setiap malam adalah dua tiga kali. Ingat sebab saya tak pakai selimut. Tapi rupanya dah pakai selimut pun masih lagi cramp kaki. Setiap malam tidur terganggu. Saya akan jerit-jerit kat suami sebab sakit. Begitulah setiap malam.


Bila saya tanya doktor, oh rupanya saya kurang kalsium. Saya kongsi kalsium dengan baby dalam perut. Jadi kena topup kalsium setiap hari.

Doktor cadangkan saya untuk minum susu setiap hari. Okey, walaupun saya langsung tak boleh minum susu, tapi saya terpaksa minum susu.


Tapi malangnya setiap malam Sama jugak crampnya.


Kali kedua mengandung saya terus amalkan ostematrix shaklee. Ostematrix shaklee bukan sekadar untuk kalsium. Malahan magnesium, vitamin D, zink, boron Dan sebagainya.




Alhamdulillah selepas says amalkan ostematrix shaklee sepanjang mengandung anak kedua tu kaki tak cramp dah.


Bukan sahaja kaki tak cramp, Tak sembelit, Tak sakit atau lenguh-lenguh pinggang, Gigi kuat, malahan kalau saya Tak minum Susu sepanjang mengandung pun Tak ada masalah kerana saya sudah amalkan ostematrix shaklee.

Alhamdulillah

Selain saya, tengok kawan-kawan yang lain juga amalkan Tau!


Testimoni ostematrix shaklee ibu mengandung














Selain itu, 


Kebaikan ostematrix shaklee ialah:


•Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat
•Mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh)
•Mengurangkan kekejangan dan kebas-kebas
•Menstabilkan tekanan darah
•Melegakan period pain .
•Membantu dalam masalah gastrik
•Mengurangkan risiko praeklampsia
•Membantu mengurangkan sakit belakang
•Membantu melegakan sembelit
•Membantu dalam masalah tumit kaki sakit/pecah-pecah
•Melegakan sakit-sakit sendi
•Membantu melembutkan najis .
•Mengelakkan buasir
•Membantu mengatasi migrain

.

Siapa yang sesuai dengan OSTEMATRIX ni? .

✅Semua golongan tak kisah belum berkawin,sedang pregnant, warga emas .
✅Sesiapa yg sakit bahagian pinggang, belakang, kaki. 
✅Wanita yang sedang hamil .
✅Sesiapa yang mengalami masalah sembelit .
✅Sesiapa yang ada masalah gusi berdarah .
✅Sesiapa yang jenis tak minum susu sebab Ostematrix ialah Calcium .
✅Warga emas yg mempunyai masalah sendi dan otot .
✅Sesiapa yang mudah rasa kebas tangan dan kaki .

.
Cepat dapatkan Ostematrix shaklee harini 😍 www.wasap.my/60135131481

You Might Also Like

0 comments