Skin Care Terbaik Di Malaysia - Dijamin Berkesan Dan Bebas Dari Bahan Beracun

17:22

Di Malaysia banyak produk skin care yang beracun. Tapi masalahnya orang kita ni hanya nak guna produk murah dan nak cepat cantikkan kulit tu. Langsung tak ambik kisah pasal produk yang dorang guna ni. Janji kulit puteh melepak dan cun melecun ok lah tu!


Bila kita consume produk yang beracun ni, bila stop ha mulalah kesannya mula kita nampak. Teruk lah muka lepas tu. Menyesal tak ingat! Apa boleh buat, nasi sudah jadi bubur.

Dah bagitahu produk itu jangan pakai, produk ini bahaya, tapi still guna, akhirnya diri sendiri yang merana! Sendiri lah tanggung!




Anda jangan pulak jadi macam ini ya. Tolonglah bijak memilih sikit barangan untuk kita ni. 



Saya memilih YOUTH SHAKLEE sebagai skin care saya!





Sebab apa anda kena pilih Youth ni?

Youth sudah terbukti selamat sebab dihasilkan dengan menggunakan kuasa botanikal. Sudah tentulah ia terbukti selamat dan halal. 

Produk yang berasaskan tumbuhan adalah produk yang terbaik yang perlu anda pilih. Ekstra tumbuh-tumbuhan ini dijadikan bahan utam dalam produk dan bukannya merkuri, paraben atau lauryl sulfate yang terbukti boleh merosakkan kulit anda.



4 Bahan Utama Shaklee Youth:


  1. Muscadine Grape
  2. Lotus Japonicus
  3. Ekstrak Apple Stem Cell
  4. Ekstrak Schisndra Chinensis atau Five-Flavour Berry


Rakyat Malaysia ramai yang memilih Youth dan hasilnya:


  1. YOUTH telah meremajakan mereka kembal
  2. YOUTH dijamin halal dan mendapat kelulusan dari KKM
  3. YOUTH menggunakan 100% bahan botanikal dan diuji oleh pakar dermatologi
  4. YOUTH bebas daripada bahan kimia yang merbahaya seperti Ethanolamines, Merkuri, Lanolin dan Paraben.
  5. YOUTH berjaya membantu menghilangkan jeragat teruk di muka.


Hasil dan testimoni penggunaan YOUTH SHAKLEE


Testimoni youth shaklee




Assalamualaikum, saya nak sharekan testimoni diri sendiri selama 60 hari pakai YOUTH.
Parut di dahi dah hilang.
Eyebag makin berkurangan
Parut dipipi juga berkurangan.

Alhamdulillah makin hari makin jatuh cinta.

Yang pasti raya lagi 2 bulan, kulit pasti cantik. Happynya saya dan bersyukur sangat.

Parut dihidung tu nyamuk gigit. I gatal sangat garu. Takpe youth kan ada, pasti hilang punya.

-Puan Elyanie Che Ros-






Alhamdulillah, dah seminggu saya pakai Youth dah nampak perubahan, jeragat semakin pudar. 

-Puan Fazila Azila-








Yanie nak sharekan testimoni suami sendiri yang menggunakan YOUTH pada sebelah malam sahaja.

-Puan Elyanie Che Ros-



Nampak kan kesannya. Anda pon boleh hilangkan jeragat dan dapatkan kembali wajah anda yang dahulu. Tolong hubungi saya sebab saya nak bantu anda kembalikan wajah anda yang mulus suatu ketika dulu.


Hubungi saya... saya suka tengok wajah anda yang cantik 

HANIZA
0135131481









You Might Also Like

0 comments