Vitamin Terbaik Untuk Kanak-kanak

09:12




Sejak Adam cukup setahun, saya dah mula bg Adam omega guard Kat Adam...
.
.
Saya terpaksa bagi Adam omega ni bukan sebab apa, sebab saya sarat dah mengandung anak kedua masa tu, dan tak bekalkan dah Adam Susu saya. Jadi Adam kenalah survive sendiri untuk imun dia.
.
.
Yang saya perasankan, masa dia 8 bulan, dia kerap Selsema bila putus susu dengan saya, yelahh Kat rumah pengasuhkan, mestilah cepat berjangkit sebab ramai budak-budak. Masa 8 bulan belum lagi ambil omega.
.
.
Tapi bila cukup setahun saya dan hubby decide nak bagi Adam omega. Owhh masa setahun Adam belum pandai kunyah. Jadi saya masukkan dalam makanan adam. Dalam bubur nasi dia.
.
.
Says perasan berbeza dengan umur 8 bulan Dan setahun. Lepas setahun,
😎Tak Mudah berjangkit Selsema, batuk atau demam
😎Makan sentiasa berselera walaupun selalu Ada drama..
😎kalau dulu selalu bunyi dada macam Ada kahak, tapi lepas consume kurang Dan Tak Ada.
😎Adam Ada masalah kulit sebab jangkitan. Tapi hilang dengan omega.
😎cepat belajar. Subhanallah
😎bijak Dan suka hafal
😎membuang pon Tak sembelit
😎tapi...kalau Adam demam atau batuk atau Selsema, cepat sangat hilang. Alhamdulillah...
.
.
.
Jom sy cerita lagi pasal khasiat omega guard ni 😎
.
.
😎Antara khasiat Omega Guard Untuk kanak-kanak: 😎
.
.
😍Membantu dalam perkembangan otak kanak-kanak, kajian menunjukkan kanak-kanak yg mula mengambil omega 3 lebih awal ternyata otaknya lebih cergas.
.
.
😍Membantu merawat penyakit eczema dari dalam, kebiasaannya kita amalkan alternatif untuk sapu ubat/krim dari luar sahaja tapi tak lama kemudian akan muncul semula, dengan pengambilan omega 3 dapat elakkan masalah eczema untuk timbul semula.
.
.
😍Bantu tingkatkan sistem imunisasi kanak2 dan dapat merawat demam selsema dan batuk kerana Omega 3 ini bersifat panas jadi bila dimakan automatik memberi kesan panas dalam badan.
.
.
😍Omega 3 ini mempunyai sifat anti radang dan anti inflamasi jadi ianya amat berkesan untuk mengurangkan serangan asma pada kanak-kanak dan mengurangkan penggunaan inhaler.
.
.
😍Dengan pengambilan Omega 3 juga kanak-kanak lebih cergas dan aktif serta membantu meningkatkan fokus kanak-kanak semasa belajar.
.
.
Omegaguard ni bukan hanya untuk anak-anak kita sahaja, kita juga boleh mengambilnya, baik untuk kesihatan otak, jantung & sendi.
.
.
Jadi seisi keluarga boleh mengamalkannya..tak rugi ambil Omegaguard Shaklee..ia sangat berbeza dengan Minyak ikan lain yang ada dipasaran.
.
.
Nak juga Omegaguard untuk keluarga terutama anak-anak anda??
.
Wassap saya 😘
.
HANIZA
0135131481


Kesan omega guard pada kanak-kanak







.
#pengedarshakleeklang
#pengedarshakleesijangkang
#shakleeklang
#shakleebanting
#omegaguardshaklee
#minyakikan
#demam
#inhaler
#asthma
#sakitlutut
#sakitjantung
#sakittumit

You Might Also Like

0 comments