Herbal Blend - Cream Semulajadi Yang Terlaris

08:38




Assalamualaikum....


Mungkin ramai ibu-ibu atau kawan-kawan yang tengah mencari 1 krim yang sangat berguna untuk seisi keluarga... mesti tengah cari krim sapu yang boleh guna untuk 1001 masalah kulit.


Herbal blend ni memang sesuai sangat digunakan untuk kegunaan harian kita dan semua peringkat umur. Dari bayi sampailah ke dewasa. Ianya sangat menjimatkan. Sebab harganya tak sampai RM30.00 dan botolnya sangat gemuk dan padat.


Saya sendiri ada sediakan kat rumah. Memang sentiasa ada krim ni dirumah. Kalau habis terus repeat beli. Dahlah Herbal blend ni selalu kehabisan stok. Memang sangat laris... ya, larislah sebab semua orang dah tahu keberkesanan dan keselamatan produk untuk mereka.


Bila kat rumah, kalau gatal-gatal kena gigit semut ke, nyamuk ke, terus je letak herbal blend ni. Multipurpose cream ni memang sangat-sangat membantu saya ada bila-bila masa saya memerlukannya.


saya juga membawanya kemana-mana saya pergi. Alah bukannya besar sangat pun. siap boleh letak dalam handbag! hehe






Herbal blend ni boleh tahan dekat 6 bulan tau! Jimat sangat-sangat!




Selain itu, jom saya kongsikan beberapa kebaikan lain herbal blend ni.







Eczema


  • Merawat Eczema. Ramai yang mencuba, telah memberi feedback yang sangat positif selepas menggunakan herbal blend.
  • Anda boleh membaca testimoni mereka yang telah menggunakan herbal blend untuk eczema.




Gatal-gatal digigit serangga

  • Kalau terkena gigit serangga seperti semut ke, nyamuk ke, atau gatal sesaja tak tahu sebab apa, hebal blend ni sangat-sangat membantu!! bukan sahaja dapat sembuhkan kesan gigitan pun tiada.

Ubat luka / melecur 

  • kalau saya takut pedih kalau letak ubat luka yang dijual kat farmasi, tapi Alhamdulillah lah, herbal blend ni langsung tak pedih, tapi sejuk-sejuk gitu.
  • anak saya baru ni terkena ekzos moto berkuasa tinggi. yelah dia kan rendah, dia terpegang ekzos, dah habis melecur tangan. masa tu pergi kenduri. nasib baik umi bawak herbal blend. terus sapu! lepas sapu tak naik pun gelembong. yang paling penting, cepat kering.
  • Boleh letak kat sebarang luka. luka kena pisau ke, luka kena cakar kucing ke atau sebarang luka... bagus sangat-sangat ambik herbal blend. luka cepat sembuh!


Ubat luka puting

  • Kalau anak menyusu, suka gigit puting. Sebahagian ibu nye lah.... saya anak pertama suka menggigit!! sakit sampai luka. anak kedua ni jarang gigit. kalau tergigit masa dia tidur adalah sekali dua. tapi tak delah sampai luka. tapi kalau luka, saya sapu herbal blend. cepat baik dan selamat. yelah jap gi nak masukkan dalam mulut anak jugak puting kita tu kan.
  • jadi saya tak risau sebab herbal blend ni tak de bahan sintetik dan dijamin selamat. 

Ubat menghilangkan parut

  • Kalau ada anak yang terkena chiken pox ke atau campak, yang tinggal ialah parut! macam anak saya yang mengalami masa kulit haritu, tinggallah parut aje. bintik-bintik hitam. jadi saya sapu jer herbal blend ni nak bagi hilang bintik hitam.
  • Parut jerawat pon boleh. 

Ubat Ruam

  • Sekarang cuaca panas. masalah ruam ni senang sangat la dapat kat anak kalau tak tahan panas dan berpeluh. tapi boleh diatasi dengan sapu herbal blend ni.  insyaallah tak rasa pedih pun, malahan menyejukkan.
  • kalau ruam alah dengan sabun pun boleh guna. sapu jer herbal blend ni dengan kerap


Ubat psoriasis

  • Sebelum ni saya tak tahu yang herbal blend ni boleh bantu masalah psoriasis. bila dah tahu, saya syorkan kat mak cik. mak cik belikan untuk pak cik saya. dia ada masalah psoriasis ni. mak cik cakap lebih better dari sebelum ni. kalau tak gatal merenyam dan kulit jadi kasar.

Losyen tangan

  • zaman bujang, suka guna losyen baby. cewahh bajet nak kulit macam baby! tapi tak pon, sebab melekit. 
  • lepas dapat anak sorang, HB ni lah jadi losyen tangan saya.. tak melekit. dan langsung tak berbau! dan melembutkan tangan saya pada tahap yang wanita inginkan. Alhamdulillah....


Sebenarnya banyak lagi kegunaannya.... anda boleh baca testimoni mereka yang telah menggunakannya. Saya rasa mesti anda rasa kagum dan puas hati...
























































Wassap saya untuk dapatkannya...


HANIZA
0135131481



Saya juga menawarkan perkhidmatan untuk COD barangan shaklee di kawasan yang berdekatan dengan saya.


Kawasan COD:

  • TELUK PANGLIMA GARANG
  • SIJANGKANG
  • BANTING
  • KLANG
  • BUKIT TINGGI
  • SHAH ALAM
  • KUALA LANGAT
  • PENDAMAR
  • PANDAMARAN
  • PULAU INDAH
  • NORTHPORT
  • PORT KLANG
  • TELUK GONG
  • JENJAROM

You Might Also Like

0 comments