Cara Memilih Supplement Yang Selamat Dipasaran

09:16





Makanan tambahan yang dijual tumbuh macam cendawan. Tapi kalau saya seorang yang jiwa rapuh, pasti saya pon terikut-ikut dengan cendawan yang tumbuh tu.

Banyak iklan pasal supplement sekarang, tapi pilihlah yang betul-betul memberi kebaikan kepada badan kita dan keluarga kita. Apa guna makan produk cikai kalau esok-esok dapat effect yang negatif.

Sejak tahun 2013, Alhamdulillah...saya masih setia dengan jenama Shaklee sahaja. Sekarang dah da landmark study lagilah saya setia. Mana nak cari company kat Malaysia yang ada landmark study?

Meh saya bagi checklist yang kita kena tahu bila kita nak cari produk yang sesuai untuk kita. Tapi bukannya setakat sesuai, sampai badan kita rasa keberkesanannya dan kebaikan untuk masa panjang. Kita kena tanya macam ni bila kita nak guna sesuatu produk tu. Jangan main hentam je guna produk. Asal nampak orang tu puteh bila pakai produk jenama xyz kita pon terpengaruh.



Sebelum ni, saya jugak ada jugak pernah cuba jenama lain. Tapi bila saya tanya pasal jenama tu. Bagus ke tak bagus ke? Di buat dari apa, dan macam mana dorang buat produk tu pun tak tahu. Malahan tergagap-gagap masa jawap. Selalunya jawapannya macam kat bawah ni.



Sama macam orang lain, saya pon salah seorang yang mencintai tubuh badan. Saya pun nak bukti kukuh untuk memastikan yang produk yang saya nak ambik ni ada ciri-ciri keselamatan. Dan dibuktikan secara sainstifik yang produk tu boleh makan dan tak memberi kesan negatif. Sama macam doktor ni. Dia yang doktor pon nak supplement the best, kita pon mestilah.




Inilah perbezaannya jenama shaklee. Kalau nak tahu sebabnya boleh baca kat gambar di bawah. Dengan adanya landmark study, membuktikan yang jenama shaklee betul-betul selamat.




Landmark study ialah kajian yag dibuat oleh pihak ketiga terhadap 3 golongan. 3 golongan itu ialah golongan yang makan vitamin produk lain, langsung tak makan vitamin apa-apa dan golongan yang makan vitamin shaklee.

Landmark study ni dibuat kajian oleh seorang doktor. Doktor ni dari universiti terkemuka. Doktor ni cakap, kalau dia dapat result yang negatif pasal shaklee pon dia akan tunjuk kat semua orang. Tapi ternyata, resultnya menunjukkan shaklee adalah jenama yang terbaik.

Kajian ni dibuat untuk mereka yang dah 20 tahun amalkan jenama shaklee. 





Pengguna shaklee ni bukan setakat orang Malaysia. Dah nama pun produk antarabangsa kan, mesti lah seluruh dunia guna. Nak tahu siapa yang guna? Selain kita-kita ni. Ahli sukan dan atlit Olimpik pun guna produk shaklee ni tau. 

Kumpulan angkasawan (NASA) siap mintak tolong shaklee formulakan makanan untuk angkasawan supaya mereka ni tak terhidrat kat angkasa lepas. Kat angkasa lepas, bukannya senang nak dapat makanan. Kena catu setiap hari. Air pun susah nak dapat. Air pun minum air 'tuutt' tau untuk replace air. Tapi air 'tuutt' tu dorang proses kan balik. Tapi kalau logik akal kita memang takkan minum!!!



Sebab tu lah saya syok sangat buat bisnes shaklee ni. Sebab saya nak bantu orang rama supaya sihat dengan produk hebat ni. Bukanlah bantu tu bagi korang sorang sebotol produk shaklee, bantu perkenalkan produk yang korang kena ambik ni dan bantu korang supaya lebih sihat dengan produk shaklee ni.





Bukan saya jer yang cakap produk ni bagus, tapi doktor pun mengakuinya. Dan dalam empayar shaklee ni ada jer golongan perubatan macam doktor, pembantu perubatan, nurse, pakar laktasi.. dan lain-lain.


Sekarang korang dah yakin kan dengan produk yang meyakinkan ini? Korang nak beli? Terus hubungi saya. ha?? tak cukup duit??? takk takk saya tak boleh bagi pinjam duit sebab saya bukannya kak long dan bukan jugak owner bank, tapi saya boleh ceritakan caranya untuk korang boleh beli tanpa persoalkan pasal duit. 



Ingat ye... kesihatan kita lebih mahal dari harga barangan hebat ni. Lebih baik kita sihat untuk jangka masa panjang dari kita merana dihujung usia..


Hubungi saya SID PRO anda,

Haniza
0135131481
ID: 1065866

You Might Also Like

2 comments