Saya Makin Cun Sejak Saya Menyusukan Anak

10:34



Sejak menyusukan anak, hampir 2 tahun. Lagi 2 bulan nak masuk 2 tahun, saya makin cun.

Selain saya, anak saya pun dapat manfaatnya. Anak sentiasa sihat. Antibodinya kuat di sebabkan oleh menyusu badan dan manfaat dari vitamin yang saya ambil.


Jom ikuti kisah mereka yang telah berjaya menyusukan anak mereka dengan SET MENYUSU SHAKLEE dan secara tak langsung dorang makin kurus! Ha.... macam mana tu???

TESTIMONI 1



TESTIMONI 2



TESTIMONI 3





TESTIMONI 4




TESTIMONI 5




TESTIMONI 6





Okay dah tengok sharing testimoni kita tengok sharing video pulak ek.



VIDEO 1




VIDEO 2




VIDEO 3



VIDEO 4



VIDEO 5




VIDEO 6





Puas hati tak?

Dalam penyusuan yang paling penting ialah supply vs demand. Selagi mana anak kita demand susu kita, selagi itulah susu kita akan mengalir.

Stress dan keletihan jugak adalah salah satu sebab susu kita berkurangan. Jadi kita mestilah sentiasa enjoy walaupun penat menyusukan anak dan selalu bangun tengah malam.

Ambil jer vitamin shaklee, banyak sangat membantu. Memberi tenaga berlebihan, susu pun bertambah banyak, muka dan kulit pun bertambah cun! Bukan setakat cun malahan boleh kuruskan badan.


Pengambilannya haruslah secara berterusan dan mengamalkan formula yang betul.


Set Menyusu Shaklee ni:







Hubungi saya segera kalau anda nakkan susu anda lebih luar biasa banyaknya. Dan terpaksa beli peti ais baru opsss!!!!


HANIZA
ID: 1065866
WASSAP/CALL/SMS
013-5131481
umiadamfaris@gmail.com

You Might Also Like

0 comments