Cara Mencantikkan Kulit

04:51


Assalamualaikum, sihat ke semuanya? Alhamdulillah...

Dulu masa sekolah rendah, kaki, tangan dan badan saya tak pernah duduk dia dari melakukan perkara-perkara yang menggembirakan. Saya pernah kena rotan dn sampai di ikat kat tiang tangga oleh mak saya sebab terlampau baik. Arwah abah saya hanya mampu melihat dan menggelengkan kepala. Arwah abah sayalah yang akhirnya memujuk mak supaya berhenti merotan. Eh bukan rotan kecik tau, tapi kayu haha... baik sangat kan saya?

Apa kena mengenanya dalam cerita cantik ni??? Hahaha... Itu maknanya, rindu pada orang tua di kampung hihi... Hanya mak yang ada sekarang, Arwah abah pergi buat selamanya sejak saya berada di sekolah rendah darjah 5. Nanti saya ceritakan perihal Arwah abah yang kemas, segak dan bergaya.

Al-fatihah untuk arwah abah- Ramli Bin Ahmad.

Back to tajuk cerita kita hari ini ^_^

Siapa yang tak nak kulit yang cantik, dan putih kan? Rugilah kalau hidup ni muka comot dan selalu di cerca orang sebab muka banyak jerawat, ada jeragat. Malukan? Mesti nak keluar rumah pun malu kan? Saya ada seorang kawan ni, muka dia penuh jeragat, tapi putih. Eh macam mana? Ada jugak kawan saya, bila datang bulan jer, muka dia naiklah jerawat. Dan yang pasti dia akan kutil jerawat tu, dan akhirnya adalah parut. Macam mana kita nak atasi masalah-masalah yang begini? 

Haaaa.... jom tonton video kat bawah ni dulu ek ^ _ ^




Pernah dengar tak orang menderita sampai tak nak keluar rumah sebab malu sangat dengan muka penuh jerawat atau jeragat.

Sekarang memang senang jer nak cari produk kecantikkan. Mahal ada murah pun ada, Tapi, kalau nak cantik sanggup berhabis duit kan? Betul tak? Tapi selamat ke produk tu? Fikir-fikirkanlah ye ^_^

Apa yang kakak dalam video tu consume? Consume tu maksudnya bukan ambil hari ni tapi esok lupa dan tak ambil dah. Tapi, setiap hari ambil dan ikut jadual makan vitamin yang telah di tetapkan.




Mari saya kongsikan serba sedikit tentang kelebihan 3 jenis produk shaklee yang ada dalam SET KULIT BEBAS CELA ni.


SHAKLEE COLLAGEN POWDER


Semakin usia meningkat, tubuh kita semakin kurang menghasilkan kolagen. Ini mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, di samping kulit yang semakin kendur. Umur bukanlah faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen dalam tubuh kita. Kerosakan kolagen juga boleh di percepatkan oleh faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dan sebagainya. 
Oleh itu, Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.

Kelebihan Shaklee Collagen Powder:

  • Membantu anda tampak lebih muda
  • Memelihara kulit dari kering dan elastisiti akan bertambah baik, Kulit juga akan cepat sembuh dan membantu menghilangkan parut.
  • Memelihara ketegangan dan keanjalan kulit
  •  Memelihara kelembapan kulit
  • Menyokong baik pulih tisu dari kecederaan otot dan tulang
  • Menguatkan otot dan tulang
  • Membantu hati dalam proses detoksifikasi (buang toksin)
  • Memelihara kelenturan sendi
  • Mengurangkan keradangan
  • Memberi tenaga
  • Membantu pola tidur
  • Memulihkan penyakit saraf dengan membina semula lapisan protin pada saraf.

SUSTAINED RELEASE VITA C 500 MG

Kelebihan Sustained Release Vitamin C Shaklee

  • Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.
  • Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik-bintik hitam, memudarkan jeragat,dan lingkaran gelap bawah mata.
  • Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kalenjar adrenal dan juga mendapatkan gusi dan gigi yang sihat 
  • Melindungi sel tubuh dari kesan-kesan pencemaran
  • Melindungi daripada jangkitan selsema serta meningkatkan imuniti.
  • Memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen yang membantu mencegah penuaan pra-matang.
  • Menyuburkan sel darah putih dan bertindak sebagai antihistamin semula jadi yang amat berguna untuk mengurangkan gejala-gejala alergi.

VITAMIN E SHAKLEE

Kelebihan Vitamin E Shaklee

  • Membantu proses penyembuhan luka.
  • Membantu meredakan masalah kulit sunburn tidak serius. Sapuan Vitamin E Shaklee bersama sunblock pada kulit juga membantu melindungi kulit kita dari pancaran matahari. Ia juga mencegah kanser kulit secara tidak langsung.
  • Membantu membaik pulih parut, jerawat,jeragat, kesan stretch marks pada ibu mengandung dan kedutan kepada kulit. Ini kerana Vitamin E Shaklee boleh mempercepatkan penghasilan sel baru. Jadi kulit tampak lebih muda. Vitamin E Shaklee boleh di sapukan ke kulit yang mempunyai masalah seperti jeragat dengan urutan bulatan untuk membolehkan ia diserap dengan mudah ke dalam kulit. Ia perlulah di lakukan secara konsisten setiap hari.
  • Membantu mengekalkan kelembapan pada kulit, dapat mengelakkan kulit dari kusam dan kering. 
  • Membantu memelihara sel-sel daripada ancaman radikal bebas dan memperlahankan proses penuaan, Vitamin E Shaklee membantu kekal muda.

Jadi, sekarang dah tahu akan kelebihan SET KULIT BEBAS CELA? Jangan ragu-ragu order sebab Insyaallah anda tidak akan rugi.

Hubungi saya, saya akan cuba membantu anda supaya kulit anda bebas dari sebarang cela. 

Haniza
ID 1065866
Call/SMS/Wassap 
0135131481


You Might Also Like

3 comments

  1. Shaklee mmg tdk boleh dipertikaikan lagi kelebihannya..cumanya kena rajin dan rajin...hehehe

    ReplyDelete
  2. Shaklee mmg tdk boleh dipertikaikan lagi kelebihannya..cumanya kena rajin dan rajin...hehehe

    ReplyDelete
  3. vitamin berasaskan organik lebih selamat compare dengan yang guna bahan2 kimia yang tak tahu kesan sampingannya...

    ReplyDelete