Untuk Kulit Bebas Cela

16:39

Masa awal saya ambil makanan tambahan , saya tak pernah terfikir pun nak ambil, tapi bila saya dah ambil sejenis, saya mula nak mencuba yang lain sebab masa mula-mula cuba sangatlah berkesan.

Eh tipu tu kalau saya cakap pakai sekali terus berkesan, mestilah saya konsisten selama seminggu. Eh ada perubahan.

Untuk pengetahuan, saya ada masalah kulit. Kulit saya mengalami gatal yang sangat teruk sejak belajar di universiti. Sejak tu, segala ubat saya guna. Tapi, lepas pakai baik sekejap. Lepas tu, jadi balik.

Tapi, saya ambil dahulu bukanlah bertujuan untuk kulit saya. Tapi, untuk menyusu. Hehe..
Disamping saya dapat supply susu, kulit saya jadi mkin cantik dan dah tak gatal macam dulu.

Alhamdulillah. Bukan saya nak puji ngan produk shaklee ni, tapi apa salahnya saya berkongsi dengan anda semua.

Mula-mula guna 1 jenis, kemudian berjangkit ke 4 jenis. hahaha.... semuanya berkesan sebenarnya.

Collagen tu, bukannya 1 packet kena makan. Tpi sikit sahaja sebenarnya.

Ha nak tau macam mana order? Mestilah kan??

Haniza
ID 1065866
0135131481

kalau nak kulit putih dan bebas cela...hubungi saya segera!

You Might Also Like

1 comments