TIPS : UTK KESUBURAN

11:23

Suami Isteri mestila bekerjasama kalau nak dapat baby kan??? Kehadiran seorang baby dalam rumah tangga akan memeriahkan lagi suasana rumah tu..Suara baby akan memecahkan kesunyian kita...

Bagi mereka yang belum ada baby...Shaklee ada menyediakan set2 kesuburan utk anda suami dan isteri...


Isteri
 ESP
Vitalea

B com
Vitamin C
Alfalfa (hanya option terutama yg sakit bila bersama)
GLA jika period tak regular

Suami
 ESP
Vitalea
B com
Vitamin C
Vitamin E
Zinc

Bagi pesakit yang thalasemia atau apa shj alahan....then remove product dari list contohnya vitalea tak boleh utk pesakit thalasemia then tak perlu amik.

Namun, tekankan juga doa+solat hajat. Banyakkan zikir. Tekankan supplement sebagai salah satu cabang usaha. JANGAN janji apa2, sebab ada kes, bila ambil vitamin, tak dpt baby... salahkan kita. dan kalau boleh cdgkan untuk ambil fullpack... kenapa ya? sebab vitamin ambil masa utk repair sel, sekurang2nya 90 hari.

Bagaimana pengambilan supplement Shaklee boleh membantu merawat masalah kesuburan (infertility) ini?
Vitamin Asas
(1)Vita-Lea (Multivitamin)
(2)Vitamin C
(3)B-Complex

Adalah vitamin asas, dan tunjang utama untuk kesihatan badan.

Vitamin Kesuburan

(4)Vitamin E
Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain, ianya amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita.

(5)Zink
Zink digunakan untuk kesuburan bagi wanita kerana zink akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina. Bagi kaum lelaki, zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone dan memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. Selain itu, zink berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose nucleid Acid).

(6)Alfalfa
Sangat baik diamalkan oleh wanita, membantu atasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/ sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah).

Ha...jom order set kesuburan ni dari sy dan dptkan tips yang berguna dari sy...


jom layan video ni






Mudah sahaja..
Sy adalah pengedar sah Shaklee
ID: 1065866

FB: Haniza Hani
Mail :
umiadamfaris@gmail.com
call/sms 013-5131481

You Might Also Like

0 comments