iReach Gathering - Ilmu Yang Tak Mungkin Dapat Dikelas

00:44


2, 3 hari dlm minggu ni saya tak boleh tido langsung.

2, 3 Harini ni letih sikit. Dan saya kerap ajak anak tido awal. Tak awal mana pun jam 12.
Selalu jam 12.30 MLM. Haha logik x lewat?? Entah!!!

Memula saya memang rasa mengantuk sampai tak boleh tahan. Jadi siap2 la tilam kemas2 dan ajak semua masuk tido!

Tapi bila Dorang bertiga tido. Saya pulak terkebil-kebil tak boleh tido.

Jenuh pusing2! Sakit sakit pinggang hahaha hampeh kan!

Saya PON fikir! Nak tahajud tak boleh. Sebab dtg bulan! Jadi berdoa sahaja la...
Saya dalam dilema!

Nak buat apa? Apa kena buat??? Puasa dah nak dekat! Pastu nak raya! Apa saya akan jadi dlm puasa ni??? Apa? Apa saya perlu buat???

Adakah puasa nanti saya akan lemau lembik dan tak buat apa?? Atau hanya menunggu rezeki yang saya tak jemput??

Saya ada komitmen tau! Nak bayar kereta dan nak bayar kutu hahahha


Harini saya pergi gathering. Saya tanya mentor saya Lyna Noh apa saya nak buat? Apa perlu saya buat?? Sebab saya jadi kompius! Saya perlukan duit! Saya mesti nak tgok duit! Sy nak cepat!









Saya nak buat entry di blog ke?? Nak go on FB? Nak follow up?
Apa???


Neni cakap, Hani buat T1000... Pastu follow dia..jaga jugak ahli lain. Ahli-ahli ni jangan biar Dorang sunyi. Group kena berfungsi. Bagi info. Bagitau info pasal Shaklee...
Kena wajib. Hari2....

Yang nak buat bisnes seperate dorang kepada group yang lain.

Neni juga cadangkan untuk buat video post di YouTube. Ya Allah lamanya dah tak buat!!! Sampai rasa hilang skill!!!


Dalam coaching tu ada juga kak ainul. Which 1st time sy sembang dengan dia. Tak pernah pun sebelum ni.

Masa dia sampai pun dia tanya ni siapa ya??😅😅😅


Of cos la dia xkenal sebab xpernah tegur dia huhu malu ke apa hai tak tau lah!


Dia kata, Hani buat juga blog. Jadikan blog ni sebagai diari kita. Tulis je. Apa yang Hani rasa nak tulis tu, tulis je. Jangan berhenti menulis!


Org sekarang memang suka tengok video, tapi orang juga suka membaca. Tak semua suka video!


Blog ni medium yang utk jangka masa yang lama. Ada betulnya kata kak ainul tu.


Saya masih ingat. Masa Neni buat kelas blog suatu masa dulu, setiap bulan sy buat 30 entry. Tanpa mis!! Hehe serius!


Sale masa tu memang naik sampai saya tak sangka boleh dapat sebanyak itu. Sampai suami terkejut.


Masa tu saya tak ada komitmen macam sekarang. Jadi saya Rileks berbelanja hahaha 😂


Jadi mulai malam ni saya akan mula menulis blog.


Tadi juga Neni lyna ada ajar pasal 3 golongan manusia yang join Shaklee.
- atas, tengah dan bawah. Yang ini pun saya akan praktikkan!!

Kami juga berbincang pasal impian. Impian saya jelas bila saya buat vision board. Ha...nanti next entry saya shared macam mana impian saya tercapai dengan vision board tu tau!!!



Tido dulu ya.. selamat malam...semoga esok anda akan dimurahkan rezeki dan mendapat hari yang indah! Aminn....






You Might Also Like

1 comments

  1. belajar ilmu baru setiap hari.

    itu satu aktiviti yang sangat baik.

    ReplyDelete