Produk Kurus Terbaik - Testimoni Berat Badan Turun Lepas Detoks Parasit

10:15


Assalamualaikum....


Kami yang makan shaklee sibuk buat detoks parasit. Kami kena makan dulu sebelum jual kat orang sana. Yala kena la rasa macam mana detoks tu kan.


Bila kami dah rasa detoks ni baru lah sedap sikit hati ni nak jual kat orang...


Ada 5 jenis detoks kesemuanya dalam shaklee ni:


1. Detoks parasit

2. Detoks Logam

3. Detoks Hati

4. Detoks Usus

5. Detoks 1 badan



Hari ni saya nak cerita pasal detoks parasit.


Sama ada kita sedar atau pun tidak, parasit ni memang setiap hari berada dalam tubuh kita.  Dan kita memang terdedah kepada parasit setiap hari


Parasit ni memberi kesan buruk kepada badan kita, dan simptomnya memang sama macam penyakit-penyakit lain.


Antara simptom jangkitan parasit ialah:


  • mudah letih
  • lesu
  • mood swing
  • suka makan makanan manis / sugar craving
  • selalu blur
  • berat badan naik
  • berat badan turun


Set Detoks Parasit

























































Bila badan kita fit dan sedap, baru lah rasa confident nak ke mana-mana pun...


WASSAP SAYA JIKA ANDA BERMINAT NAK DETOKS PARASIT BERSAMA SAYA...

HANIZA
0135131481


Saya juga menawarkan perkhidmatan untuk COD barangan shaklee di kawasan yang berdekatan dengan saya.

Kawasan COD:

  • TELUK PANGLIMA GARANG
  • SIJANGKANG
  • BANTING
  • KLANG
  • BUKIT TINGGI
  • SHAH ALAM
  • KUALA LANGAT
  • PENDAMAR
  • PANDAMARAN
  • PULAU INDAH
  • NORTHPORT
  • PORT KLANG
  • TELUK GONG
  • JENJAROM



You Might Also Like

0 comments