Bisness Yang Paling Menguntungkan Di Malaysia

10:59


Assalamualaikum....


Sejak decide untuk join buat bisnes shaklee ni... Duit untuk bercuti guna duit shaklee. Duit suami simpan atau duit suami guna untuk isi minyak atau tol...








Seronok dapat tengok suami dan anak-anak hepi masa bercuti.


Bisnes shaklee ni sangat menguntungkan...

sebab apa tau, kalau jual produk shaklee untung jual pun dah banyak, bonus bulanan lagi...

Alhamdulillah.....



Kami pergi bercuti guna duit untung shaklee sahaja. Duit bonus belum guna... Guna jugak bukannya langsung tak guna...


Join buat bisnes, banyak untung dari makan sendiri..


Shaklee sediakan CAR, CASH dan CONVENTION....


Siapa usaha lebih, dia dapat ketiga-tiganya... dan shaklee takkan teragak-agak untuk memberi ketiganya.


Bonus shaklee dapat pada 14hb setiap bulan. Terus masuk dalam akaun yang kita dah daftar.


Bukan mudah nak dapat bonus... kena usaha, baru best dan puas hati...


Bisness kita, untung kita punya, jadi kita yang kena sentiasa berusaha untuk dapatkan yang kita nak.


Cara nak join shaklee


Nak join shaklee kena daftar dulu. Nak daftar ni boleh daftar secara online dan offline.


Cara daftar ahli secara online


Nak daftar secara online kena wassap saya dulu.... wassap 0135131481

cakap jer, saya nak daftar ahli shaklee.

lepas tu saya akan mintak anda bayar yuran pendaftaran sebanyak RM69.90 dan saya akan mintak detail mengenai diri anda...

nama:
alamat:
no fon:
email:
ic:
nama pasangan:
ic pasangan
no akaun bank: untuk masukkan bonus nanti


lepas tu saya akan bagi ID kepada anda, 

Anda boleh lah buat belian terus lepas tu. 

Sebab lepas tu shaklee akan hantar shaklee kits untuk anda. kalau anda nak beli masa tu pun tak pa, atau lain kali pun tak pa...



Cara daftar ahli shaklee secara offline


Ha... kalau anda daftar secara offline, yelah mana tahu anda tengah berjalan-jalan kat sunway piramid dan tiba-tiba rasa macam nak pergi Pinnacle sebab nak beli produk shaklee. Tapi nak beli dengan harga ahli..

Ha... daftar dulu.. Ni ID saya 1065866... 

cakap jer kat receptionist tu cakap saya nak daftar jadi ahli shaklee...


Isi borang yang dorang bagi. Kat bahagian sponsor tulis ID saya 1065866 dan nama saya NURHANIZAWANI BINTI RAMLI k...


Dah daftar, terus boleh beli dengan harga ahli...




Bila anda dah jadi ahli shaklee, anda terus layak untuk dapat keistimewaan memiliki 3 C. 


Bercuti yang shaklee buat, bukan 3 bintang tapi 5 bintang. Dan bukan sahaja dapat bercuti, dapat cash lagi masa bercuti tu...



Jika anda sedang mencari bisnes yang boleh menguntungkan anda, pilihlah shaklee... saya akan guide anda untuk menjadi seorang usahawan yang berjaya. Insyaallah....


Hubungi saya:

Haniza
0135131481
ID: 1065866

You Might Also Like

0 comments