Cara Saya Rawat Migrain, Resdung dan Gastrik Tanpa Ubat

08:32

Assalamualaikum...

Nama saya Nurhanizawani binti Ramli. Saya dulunya seorang Executive disebuah syarikat swasta.

Sejak zaman bujang sehinggalah berkahwin, saya selalu mengalami bengkak muka, sakit gusi sampai bernanah, migrain dan gastrik Yang sangat teruk.





 Ianya berlanjutan sehingga saya mendirikan rumah tangga.

Sehinggalah selepas saya habis berpantang anak pertama, saya mula rasakan yang ubat sudah tak berfungsi untuk diri saya. Saya berazam, untuk amalkan sesuatu supaya saya tak lagi bengkak muka, gatal telinga, gastrik dan migrain.



Namun begitu, pada masa yang sama saya perlukan supplement yang boleh naikkan kuantiti susu saya.

Jadi waktu itu, saya beli ESP Shaklee dan Alfalfa Shaklee. Saya cuba!

Selepas saya cuba ESP dan Alfalfa, saya rasakan yang badan jadi fit! Dalam masa yang sama susu saya jadi bertambah banyak dari sebelum ni.

Saya perlu susu banyak sebab anak sulung saya memang kuat menyusu.

Di sebabkan saya amalkan esp. Gastrik saya making berkurangan. Maksudnya kalau sebelum ni tak boleh langsung lambat makan, mulalah gastrik datang, tapi sejak amalkan esp, lambat makan pun tak gastrik.

Ye.. Setiap pagi saya memang amalkan esp sebelum ke tempat kerja. Mula tu tak boleh Jugak nak minum, sebab ia soya yang pure. Tak de langsung gula!

Dan yang saya pelik, resdung saya berkurangan. Bengkak muka dan gatal kat telinga ni dah berkurangan dan lama kelamaan hilang.

Tipulah saya minum esp dan alfalfa tu se tong dab sebotol sahaja boleh hilang gastrik dan resdung. Saya repeat order. Beli harga retail masa tu. Belum jadi ahli.

Selepas saya rasa yang badan saya fit dari biasa, saya join jadi ahli dengab upline saya. saya tambah garlic, b complex, Ostematrix, omega guard, vitalea dan vitamin c. Saya beli semua sekali. Semuanya saya Cuba.













Ternyata, kesannya sangat berbeza. Berbeza sangat rasanya bila saya amalkan supplement Shaklee ni.

Saya dah tak mc. Kalau tak sebulan 2 Kali mc!!!

Dan saya dah tak ambik ubat langsung!! Tapi tak bermakna yang kadang-kadang ianya tak menyerang. Tapi saya boleh kawalnya dengan supplement, tanpa ubat!

Sampailah saya mengandung anak kedua. Saya teruskan jelah ambik supplement yang sama semasa hamil.
Cuma saya tinggalkan sekejap Alfalfa.

Supplement shaklee ni, bila kita amalkan setiap hari, badan kita jadi fit. Jadi sedap. Susah nak dapat penyakit.

Sekarang, saya bebas Dari migrain, bebas dari gastrik dan resdung. Dah tak da bengkak muka akibat resdung.

Saya bersyukur sangat. Sangat-sangat. Alhamdulillah..sebab temukan saya dengan produk Shaklee.


Anda mengalami situasi yang sama macam saya? Jika anda tak menyusukan anak, tapi alami masalah sama macam saya.

Mari saya cadangkan set migrain, set gastrik dan set resdung pada anda.


1) Set Migrain


Untuk set migrain saya cadangkan:
- Omega Guard
- Ostematrix
- Vitamin c
- b complex


2) Set Gastrik


Untuk set gastrik saya cadangkan:
- ESP 
- Omega Guard
- Ostematrix


Testimoni pengguna set gastrik shaklee









3) Set Resdung


Bagi yang ada masalah Resdung, saya cadangkan:
- ESP
- Garlic
- omega guard
- vitalea
- vitamin c
- alfalfa
- b complex


Tetapi, semuanya mengikut Bajet anda. Tak paksa beli semua. 


Kat mana nak beli set ni? Beli dekat saya.

Wassap saya,

Pengedar Shaklee Klang,


Haniza
0135131481
ID: 1065866

Jika anda nak saya cod kat kawasan anda, ni kawasan cod saya:

Cod Shaklee klang, cod Shaklee banting, cod Shaklee bandar saujana putra, cod Shaklee pandamaran, cod Shaklee port klang, cod Shaklee Kuala langat, cod Shaklee Teluk panglima garang, cod Shaklee sijangkang, cod Shaklee jenjarom, cod Shaklee bukit tinggi klang, cod Shaklee bandar botanic, cod Shaklee batu 9.

Kalau anda rasa kawasan anda hampir sangat dengan kawasan yang saya nyatakan kat atas saya boleh pertimbangkan untuk hantarkan...

Semoga bermanfaat kepada semua...

You Might Also Like

0 comments