Pesanan Penaja

12:22

Di sebabkan saya sentap dengan bos saya masa di office pagi semalam, saya ambil keputusan untuk cuti hari ini.

Sebab saya sentap tu biarlah menjadi rahsia. Saya geram dengan bos saya dan rasa teramat kecewa. Habis hingus-hingus ai keluar. Dahlah saya sedang period pain. Huhu... emooo sangatt

Ha... suami saya dia ada satu peel. Dia setiap kali saya tak pergi kerja, dia akan membuat pesanan penaja. Tapi dialog dia cenggini...

"Yang, tak nak gi keje ye? Emmmm... nak pesan".

Saya akan oooooooo kat dia :-p

Kelmarin dia pesan, yang sidai baju. Jangan lupa. B balik nak tengok dah siap sidai :-p

Hari ini pesanan penaja:

Yang, jap lagi lipat baju :-p

Dan dengan muka yang kerek sambil gelak-gelak, beliau pergi ke office.

Ooo mesti cakap saya malas ek sebab tu suami bagi pesanan ??

No no no....

Tu memang part keje dia.. ohh jangan malas ye suami, nabi kita pun help isteri nya untuk itu. Jadi kerja suami saya jugak lah di rumah ni.

Rajin t@u dia :-)

Kekdahnya sampai sekarang belum lipat baju itu. Huuu... malasnya saya time lipat baju. Sebab saya memang tak pandai lipat baju. Huhu.. jarang kemas bila lipat. Suami lipat kemas siot...

Emm korang dah telan Vitalea ke? Saya dah. Tahu tak? Ingat nak la baring dan tidur time cuti ni. Alahai mata tak nak tidur pulak. Sabar jelah.. huhu

Tadi saya gi telannya Alfalfa sampai 6 biji sebab malas gila nak telan 3 biji 3 biji.. Bengkak dah cik b. Huhu... jomlah pam. Saya dah sesi ke 2 ni. Korang dah sesi ke berapa?

Emm tak suka tangguh-tangguh kerja. Jom lipat baju sambil pam.

Nak tak Vitalea dan Alfalfa?

Saya tak suka jual benda yang saya talk suka. Meh join beli dengan hubungi saya.

Haniza
0135131481
ID 1065866

You Might Also Like

0 comments