Cantik Betul Siti Nurhaliza, Muda Sentiasa

12:03


 
 
Saya suka betul dengan Siti Nurhaliza sekarang. Dulu saya tak berapa suka. Tapi sejak dah kawin, saya suka gila kat dia. Lagu merdu bak hang. Dulu dia tak pakai tudung. Sekarang, tengok perubahan dia, lebih lawa dan awet muda. Kalau ikutkan dia dah umur 30-an, tapi muka dia tak macam 30-an kan? Setuju ke idok?
 
Bercakap mengenai awet muda, tak de lah pulak saya pernah dengar yang perempuan tak nak awet muda. Tipu bebenor lah kan?
 
Macam mana kita nak dapat awet muda tapi usaha tak ade? Ada satu usaha. Kalau orang tua-tua dorang akan makan ulam-ulaman. Kat mana nak dapat ulam-ulam ni? Ade tak kat belakang rumah kita? Rajin ke nak tanam? Ke nak cari kat pasar? Rajin pulak nak pegi pasar kan? Ada ke ulam yang kita nak tu kat pasar? 
 
 #Ayoo aciii mana ada, rumah saya rumah juga kalu, tepi rumah depan rumah. Semuanya batu dan simen, mana ada ulam-ulaman#
 
Ayooo
 
Manalah ada masa nak tanam, mau keja lagi. Kalau macam tu jangan susah-susah fikir. Shaklee pun ada jugak produk anti penuaan yang terbaik di pasaran.
 
Tentulah Collegen Shaklee.
 
 
 
Ni lah Collegen Shaklee
Harga RM298/15 Sachets
 
 
 
Siti pun pakai kolegen, tapi saya tak tahulah dia pakai kolagen apa. Tapi yang pasti kalau korang search kat google pun, kolagen Shaklee yang paling terbaik ^_^

Banyak betul kebaikan Collagen Shaklee sampai nak cerita pun tak habis 1 buku. Click lah di situ ye :)
 
Jom kita tengok Testimoni :
 
 
 
 
Ni cerita sahabat kepada sahabat saya :)
 
Mula2 berminat dgn Shaklee sbb nk banyakkan susu badan n nk bg susu ada kualiti..beli BF set n ESP dulu. Alhamdulillah membantu walau x konsisten mkn.

Lepas tu perasan yg muka makin kusam n slalu letih..pastu jerawat lak menjadi2..eyebag lak makin teruk sbb baby mmg slalu bgn malam. Kebetulan kwn2 yg wat Shaklee promote Collagen gle2 sbb musim promotion Collagen. Ingat nk try sbb cosmetics no longer works.

Alhamdulillah dlm seminggu start nampak hasil sbb muka dh kurang kusam. Minggu kedua jerawat dh makin kurang. Minggu ketiga muka nampak merah2 pink macam dlm gamba. Bekas parut jerawat dlu pun dh makin hilang. Eyebag dh improve. Badan makin cergas n kurang letih berbanding dlu.Please note that saya mkn 1 paket utk 2-3 hari..and slalu x konsisten. Dh almost sebulan mkn, satu kotak Collagen x abes separuh pun lg =p

Sekarang saya aim nk hilangkn eyebag terus, Insya Allah

Jom tonton Shaklee Effect - Vitamin C, Collegen, GLA, Set Pencuci Muka Nutriwhite

 
  

 
 
 
Hubungi saya terus kalau anda nak kulit macam dalam gambar di atas ^_^
 
 
Haniza
ID 1065866
0135131481 (cll/sms/wassap)

You Might Also Like

0 comments