Kulit Cantik Walaupun Susu Badan

14:47

Salam
Syukur Alhamdilillah... Baby Ammar menyusu sepenuhnya susu badan. Dalam set menyusu, ada vitamin c dan ESP yang sememangnya sinonim dengan kecantikkan.
Walaupun saya menyusu, saya jarang nak mekap-mekap, sebab  masa berpantang mana boleh cantik-cantik, kononnya  takut suami dekat ^_^
Masa berpantang, patutnya muka kusam dan serabut, tapi saya bersyukurlah muka saya glowing dan merah-merah.
Penangan ESP la ni. Tambah pulak saya jugak ambil vitamin c jugak.
Jangan marahkan saya lah kalau muka gojes walaupun masa berpantang hehe... u olls yang anak dara tu takkan tak nak gojes macam saya? Tak rugi cantik, suami pun saya. Untuk anak dara ramailah orang meminang nanti.
Hubungi saya segera untuk dapatkan produk dan khidmat nasihat percuma. Oh lupa...
E-book cantik percuma untuk u olls...
Haniza
Wassap/call/sms 0135131481
ID 1065866
SID TERBAIK ANDA

You Might Also Like

0 comments