Saya suka ESP

04:20






Mula-mula saya guna Shaklee, saya ambil:

ESP
ALFALFA

Kedua-duanya saya ambil untuk memperbanyakkan susu saya yang sedia ada. Saya ni seorang umi yang bekerja, jadi, nak susu kan Adam sepenuhnya susahlah. Jadi solusi saya, saya pump 20 mint kat opis. 

Hasil pump tu, bekalan untuk Adam ke rumah pengasuh esok.

Susu saya memang banyak waktu itu, kalau lambat pump, alamat bengkak la cik b saya.

Disini sy nak share, memang susu saya banyak dan pekat. Pekatnya susu sy sampai boleh nampak kat botol susu tu lemak2 susu. Sedap pon sedap.

Tapi bukan sahaja ambil ESP ni, susu boleh jadi banyak, pekat dan likat tapi mencantikkan kulit saya. Betul ni. Kulit saya memang sedia putih Alhamdulillah... Tapi putih saya putih pucat.

Saya jugak, tenaga kurang sikit masa menyusu ni. Penat ooo sebab kena jaga malam. Jadi kulit saya, dan mata ada lingkaran hitam kat bawah mata. Dah macam burung hantu hihihi...

Saya guna ESP, dlm masa 3 hari, susu sy pekat dan banyak dari biasa, bukan itu sahaja, kulit yang dulunya pucat kembali berseri2..gebu gebass gitu..

Sampai sekarang saya mengandungkan anak yang kedua pun, saya masih mengamalkan ESP. Sebab ESP bagus untuk saya Adam dan baby dlm kandungan. Ha penangan ESP Adam pun gebu gebass jugak hahaha

Photo: jom jadi ahli secara percuma dengan saya ;)

dengan syarat anda beli 6 ESP ;)
anda dpt,

*free 1 can
*free keahlian
*free ebook 

banyak ek 6 can? kalau banyak ajaklah adik beradik borong sama...bg hadiah kat mak ke?suami ke?isteri ke?

kalau dah confirm rs nak beli pm sy laju2...

sms/call/wassap 0135131481


Sekarang Shaklee ada promosi ESP untuk bulan March.

X rugi beli ESP sebab boleh topup mana-mana bahagian tubuh yang kekurangan protein.

Kalau beli 6 tin ESP dengan saya,

*Free keahlian
*Free 1 tin
*Free ebook
*Cash back RM26++

Hubungi saya untuk order:

Haniza
wassap/call/sms 0135131481
umiadamfaris@gmail.com


You Might Also Like

1 comments

  1. Assalamualaikum dan salam singgah sini..lawat sahabat baru..salam Ukhuwah dari Diana..

    ReplyDelete