ESP Bagus Untuk Anda

14:59


Tahu tak anda, sel terbentuk daripada protein?

Jadi amatlah penting untuk mendapatkan protein yang berkualiti bagi sel baru tumbuh menggantikan sel lama atau sel mati. Sel yang sihat lebih mudah menyerap zat dan vitamin.

Macammana nak dapat Protein yang baik??? Dari mana? 


Tentulah protein terbaik Shaklee iaitu ESP ^_^

Why ESP ni WAJIB menjadi pilihan anda???? Why?? Why??

  1. Sedia maklum ye, ia di lengkapi dengan unsur-unsur kalsium untuk mengelakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya biasanya bersifat keasidan.
  2. Ia di hasilkan daripada soya non-GMO, jadi amatlah selamat dari unsur-unsur toksin ^_^
  3. Proteinnya lengkap. Sebab ia mengandungi 9 asid amino perlu yang penting untuk fungsi badan.
  4. Rendah lemak dan tanpa kolestrol. 
  5. Di proses menggunakan air, bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone
  6. Protein soyanya lebih mudah di hadam berbanding protein haiwan.
  7. Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
  8. Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan anjal. Merangsang regenerasi kulit & otot, mengurangkan kedutan, mempercepatkan pemulihan luka serta memudarkan parut.
  9. Mengandungi isoflavone yang membantu mengurangkan risiko kanser, bertindak sebagai antioksidan, menguatkan sistem imun tubuh, mempertingkat tahap kolestrol baik, memelihara kesihatan jantung, wahhhh banyaknyeeee!!!!
Ha... ni citer saya lak...  ^_^

Saya x pernah tinggalkan ESP sejak melahirkan Adam.... Lepas Adam lahir saya mula berjinak dengan ESP. ESP ni bukan sahaja boleh bancuh macam tu jer, tapi leh tambah dengan macam-macam perisa ^O^

Kalau tambah ais dalam air tu, sebijik la macam shakes yang kita beli kat pasar malam tu. Tapi saya belom cuba. Sebab saya x suka minum ais... Kalau ada orang datang rumah baru buat ais.

Ha... nanti saya share nak campur-campur resepi ESP macammana ek...

Ok berbalik pada cerita, bila saya ambil ESP:

  • kulit saya gebu
  • bertenaga
  • no jerawat kih3
  • cergas dan x mengantuk di siang hari
  • anak saya pon gebuss jugak 
  • adik dalam ni, aktif kemain
  • sy jarang merungut sakit
  • susu masih pekat walaupun peggy

Hebatnya ESP ni. Ianya boleh di ambil oleh sesiaaaaapaaa sahaja... Muda, tua, belia, remaja ;) Malahan baby pon boleh, tapi baby dapat dari susu ibu lah sebab ibu yang kena minum hehehe

Eh jom lah order ngan saya....

Senyuman yang manis, menambahkan lagi rasa enaknya ESP ni... ^__^


Hubungi saya!!!!

Haniza
umiadamfaris@gmail.com
fb: Haniza Hani
wassap/call/sms 0135131481



You Might Also Like

0 comments