Set Kesuburan

14:20

Salam...

Pasti bila dah kawin inginkan cahaya mata kan? Tapi belom rezeki. Allah bagi ujian pada kita. Suruh kita bekerja lebih keras lagi. Di samping usaha kita berdoa.. betul x?

Shaklee ada menawarkan SET KESUBURAN ni. Set ni WAJIB di amalkan oleh suami dan isteri. Kalau isteri sahaja or suami sahaja emmmm susah la nak cakap..

Kalau nak, usaha lah sama sama..betol x???

Dalam SET KESUBURAN ni... ada ZINK, GLA & VITAMIN E

ZINK


  Zink adalah sangat penting untuk kesuburan lelaki. Kajian menunjukkan sperma yang bagus mempunyai kandungan zink yang sangat banyak.
  Zink adalah bahan utama yang di perlukan untuk menghasilkan bahagian luar sperma & ekor sperma yang kuat.
 Hanya sperma yang berkualiti sahaja dapat melepasi rintangan-rintangan yang berasid dalam tubuh badan wanita & hanya sperma yang kuat sahaja dapat berenang jauh untuk bertemu dengan telur.
 Zink jugak mempengaruhi jumlah sperma lelaki. Lebih banyak sperma yang di hasilkan lebih tinggi peluang telur untuk bersenyawa dengan sperma.

GLA (GAMMA LINOLEIC ACID)


 GLA sangat penting untuk kesuburan wanita. Warna lendir servik boleh memberi petanda kesuburan wanita. Lendir ini adalah lendir yang akan keluar selepas kita kering haid. GLA membantu menghasilkan lendir yang subur iaitu lendir yang berwarna putih jernih dan nipis. Lendir macam ni memudahkan sperma berenang ke arah tiub fallopio.

 Lendir seperti ini membolehkan sperma bertahan sehingga 5 hari. Apabila telur mula di hasilkan, sperma boleh berenang ke arah telur tanpa banyak cabaran. Lendir yang tidak subur adalah lendir yang tebal, coklat & kering.

 GLA turut membantu menstabilkan hormon & membetulkan kitaran haid. Kalau ada masalah haid yang tidak teratur bolehlah mengamalkan GLA.

VITAMIN E


 Untuk kegunaan suami isteri. Ia sangat penting kerana merupakan anti-oksidan. Anti-oksidan ni sangat penting untuk membunuh radikal bebas yang bermaharajalela dalam tubuh. Radikal bebas ini boleh mengganggu penghasilan sperma dan telur yang berkualiti.

 Radikal bebas ini berada di persekitaran kita. Seperti di tempat kerja kita terdedah dengan bahan kimia sepanjang masa. Selain itu, ia jugak terdapat dalam makanan yang kita makan. Cthnya sayur. Sebenarnya sayur yang kita masak tu terdedah dengan bahan kimia. Yalah sayur tu di tanam menggunakan baja kimia ke, di sembur racun perosak ke.. Lainlah kalau sayur tu kita tanam sendiri dan di baja dengan baja tahi ayam. hehe..


Jom order Set Kesuburan ni dengan saya...

Mudah sahaja,
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

ID: 1065866

FB: Haniza Hani / Hots Suppliment Umi Adam
call/sms 013-5131481 / 017-9119260











You Might Also Like

0 comments