Rawat Resdung

11:30


Suami saya ada masalah alahan pagi-pagi atau resdung. Setiap kali bangun pagi, dia mesti bersin. Kuat lak tu sampai kadang-kadang anak saya si Adam tengah tidur pon terjaga. Saya mestilah membuat muka tak puas hati.

Bila saya fikir balik, sampai bila suami saya nak macam ni??? Kesian betullah... Tapi masalahnya pulak, suami saya ni jenis degil betulllll nak makan ubat. Dia kalau makan ubat pun kena paksa.

Permulaannya saya bagi suami Alfalfa dengan B complex...Okey sikit...membuang pon xde la lama sebab Alfalfa pon memudahkan buang air besar sama dengan B complex. Selepas saya bagi Alfalfa dan B Complex, saya masukkan ESP satu sudu dalam milo kegemaran suami. Lepas tu pagi tadi saya terkantoi sebab di skodeng saya masa buat bekal air dia hahahaha....

Suami saya, teruk jugak resdung or alahan dia, kalau dia bersihakan habuk kat rumah pun dia bersin-bersin jugak. Kuatnya lak tu dia bersin.

Kalau makan pedas pun suami saya bersin-bersin jugak. Kesiannya...

Saya baru temui satu lagi vitamin shaklee yang boleh merawat suami saya iaitu OMEGA GUARD.

OMEGA GUARD ni selain alahan, atau resdung, kalau alergik pon boleh. Macam saya sejak mengandung anak kedua alergik teruk sangat. Sampai malam pon x boleh tidur sebab gatal sangat. Tangan saya ni dah macam belancan. Bila dah ambik OMEGA GUARD lega sikit rasanya.

Selain utk saya, bagus jugak untuk baby dalam kandungan ni, juga bagus untuk si kecil Adam sebab dia pun masih menyusu badan..Bagus untuk perkembangan bayi.


Rasa tertarik nak mencuba???

jom order dengan saya...

Mudah sahaja,
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID: 1065866

FB: Haniza Hani / Hots Suppliment Umi Adam
Mail :
umiadamfaris@gmail.com
call/sms 013-5131481 / 017-9119260

You Might Also Like

0 comments