Cara Hilangkan Strech Mark dengan ESP

11:21

Apa itu STRECH MARK????

Ha...tipu kalau lepas melahirkan anak xde kan??? Tipu kalau dulu montel sekarang kurus xmungkin xde kan?? Sape kata org kurus xde selulit??? Tipu xde selulit kalau dia montel...

 kalau sesape tipu angkat tangan!!!

Alah janganlah malu sangat...kita ni perempuan or lelaki akan buat yang terbaik utk diri kita..betol x? Yelah mesti nak badan kemas dan cantik...xnak kalau kemas ada strech mark pulakkkk alamakkk!!!!

Selulit merupakan suatu masalah yang biasanya berhubungan dengan masalah kegemukan atau masalah obesitas,  walau tidak semua orang gemuk pasti berselult. Masalah selulit adalah masalah yang sangat dirisaukan oleh kaum wanita jugak kaum lelaki. Tetapi kebanyakannya kaum wanita lah yang selalu risau. Takut husband komplen... betol x???

tengok gambar ni...ngeri kan??? org cakap selulit kat perut ibu mengandung tu terjadi sebab dia garu perut dia??? betol ke???



Sebenarnya, selulit atau strech mark ni berlaku apabila kulit yang pada mulanya meregang kembali mengucup atau rekahan kulit ialah kesan seperti parut kecil yang biasa kelihatan di permukaan kulit akibat dari kesan perut atau bahagian badan lain seperti paha dan pinggul yang meregang dan pecah-pecah berjalur.

Strech mark ini tentunya mencacatkan penampilan dan mengganggu penampilan dan keyakinan diri..Strech mark ini kadangkala kelihatan sgt jelas..Faktor kehamilan dan kegemukan boleh menyebabkan terjadinya kesan rekahan atau strech mark..

Kadang-kadang kita atasi masalah selulit ni dengan cara letak losyen la...letak putih telur lah...ha...perlu di ingatkan di sini...kalau letak saja tapi xamalkan pemakanan yang baik..air kurang minum...xmenjadi jugak...

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) antara minuman yang boleh diambil untuk membantu mengatasi dan mengurangkan rekahan kulit atau strech mark ini..ini kerana kandungan soya yang mengandungi kualiti protein yang tinggi dan penggunaan kacang soya "non-GMO"(non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.

ESP dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral..sangat mudah diserap oleh tubuh badan..Selain membantu

Mengatasi dan Mengurangkan strech mark, anda juga akan mendapat kebaikan lain dengan pengambilan ESP ini antara nya, mencantikkan kulit cantik, memberi tenaga, mendapat bentuk badan yg ideal, memantapkan breast dan punggung, kulit kelihatan gebu dan mulus, membanyakkan susu badan bagi ibu yang menyusu bayi dan ESP ini juga sesuai diambil untuk semua peringkat umur..


Ha...dah tau kan macam mana nak hilangkan???

jom order ESP dengan saya sekarang....

Mudah sahaja,
ID: 1065866

FB: Haniza Hani / Hots Suppliment Umi Adam
Mail :
umiadamfaris@gmail.com
call/sms 013-5131481 / 017-9119260

You Might Also Like

0 comments