Friday 19 February 2016

Cara Merawat Kayap Ular



Kayap merupakan sejenis penyakit kulit yang berpunca dari virus varicella zoster. Nama saintifik bagi kayap ialah herpes zoster. Ianya boleh menyerang urat saraf jika tidak di rawat dengan segera.


Bagi golongan muda, kebiasaanya kayap boleh pulih dalam tempoh dua minggu. Ini kerana antibodi golongan muda masih kuat untuk melawan penyakit seperti kayap ini. Namun begitu, bagi golongan tua, disebabkan sistem imun mereka rendah, mereka mengambil masa yang lama untuk pulih sepenuhnya. Ada juga meninggal dunia kerana badan sudah tidak dapat menanggung sakit kayap.

Kayap bukan sahaja penyakit kulit, malah ia mampu melumpuhksn sisitem saraf sehingga boleh menbawa maut.

Cara untuk merawatnya:

1) Cara Tradisional.

Tumbuk daun duit-duit srhingga hancur.  Ambil daun dan air perahannya. Kemudian tekap pada tempat yang terkena kayap itu. Balut dengan kain bersih semalaman.

2) Cara Moden.

Dengan menggunakan produk shaklee yang semulajadi, berkesan dan selamat.

a)Garlic Complex

Bertindak sebagai antibiotik semulajadi. Ia bersifat sebagai anti virus untuk menghalang jangkitan virus, bakteria dan kuman bagi memastikan penyakit tidak merebak menjadi lebih teruk.
Garlic jhgak menjanjikan sakit yang pulih tidak akan kembali lagi. Insyaallah.

b)Nutriferon

Mampu menguatkan sistem ketahanan badan dan membantu pesakit melawan penyakit yang menyerang. Nutriferon mamp menaikkan sistem imun anda dan melawan semua virus yang cuba berlawan.

c) Vivix Shaklee

Vivix akan membuang segala sel-sel rosak dan cacat akibat serangan kayap. Kemudian, vivix akan menggantikan semula kepada sel-sel yang sihat.


Jom kita baca testimoni mereka yang telah terkena kayap. Mereka mengambil Vivix Shaklee untuk merawat kayap mereka srhingga sembuh. Alhamdulillahhh..









Apa tunggu lagi? Anda boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut. Seterusnya order vivix shaklee dengan saya.

Haniza
wassap/call/sms
0135131481
ID: 1065866
umiadamfaris@gmail.com

1 comment:

  1. salah satu penyakit yang berbahaya juga ni huh,,harap dapat rawat dengan segera.

    ReplyDelete